مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
مقدار خاویار همراه مسافر در گمرک ایران
مقدار خاویار همراه مسافر در گمرک ایران

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مقدار خاویار همراه مسافر در گمرک ایران

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
قیمت روز خاویار ایران

مقدار مجاز خاویار همراه مسافر برای بسیاری از مسافران مهم بوده و سعی در اطلاع از آن توسط شرکت های بزرگ دارند. با توجه به شرایط خاص در گمرک ایران، هر مسافر باید میزان مجاز در اختیار باشد. همیشه مسافرانی که به ایران سفر کرده و یا قصد سفر به دیگر کشورها را دارند، از محصولات بومی ایران به همراه دارند. این موضوع به دلیل کیفیت خوب تولیدات ایرانی بوده و مسافران تمایل به معرفی آن به دیگر کشورها دارند.

خاویار را می توان یکی از این محصولات دانست. به طوری که امروزه مسافران زیادی این محصول را به قصد همراهی خود خریداری کرده و به همراه خود می برند. اما با توجه به قوانین حاکم بر روی گمرک های ایران، طبیعتا حد مجازی برای این محصول مشخص شده و مسافران باید از آن تبعیت کنند. چرا که بیشتر از آن به عنوان کالای قاچاق محسوب شده و ضبط گمرک خواهد شد.

آیا می شود خاویار را به عنوان بار مسافر خارج کرد؟

بیشتر مسافرین که برای برگشت به کشور خود و یا کسانی برای تفریح به خارج می روند و قصد دارند همراه خود خاویار حمل کنند باید آگاه باشند که این کار ممنوعیت و البته حد مجازی دارد. اگر مقدار حجم بیشتری از مجاز بودن همراه داشته باشند و گمرک کشور ها مطلع شوند، جریمه می شوند.

مقدار مجاز خاویار همراه جهت خروج مسافر

ممنوعیت و مجاز بودن حد حمل خاویار در سفر های برون مرزی در تمامی کشور هاست. این مقدار مجاز فقط ۱۲۵ گرم می باشد و بیشتر از این وزن جریمه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید از مشاورین ما به صورت اینترنتی و یا حضوری کمک بگیرید.

مقدار مجاز خاویار

انواع خاویارهای صادراتی ایران

تمام خاویار هایی که در ایران تولید و پرورش می یابند، مجاز و آماده برای صادرات هستند. خاویار بلوگا استحصال شده از فیل ماهی، یکی از اصلی ترین خاویاری ست که در رونق صادرات آمار بالایی دارد. اوزون برون، بری و استرا از دیگر انواع خاویار های صادراتی ایران می باشند.

انواع خاویار صادراتی ایرانی

  • خاویار بلوگا
  • خاویار الماس
  • خاویار کالوگا
  • خاویار سوروگا
  • خاویار آسترا
  • خاویار بری
  • خاویار فشرده
  • خاویار طلایی
  • کلاسیک

مقدار مجاز خاویار

 

هر مسافر چه نوع خاویارهایی را می تواند با خود ببرد؟

در حال حاضر هر مسافر مجاز به همراه داشتن ۱۲۵ گرم از انواع خاویار می باشد. به همین دلیل باید در هنگام اعلام بار خود این موضوع را نیز مطرح کرده و از بروز مشکلات جلوگیری کنند. به همراه داشتن خاویار برای مسافرت برون مرزی علاوه بر محدودیت وزنی، محدودیت نوع خاویار را در بودن نوع پرورشی و دریایی دارد. یعنی خاویار باید پرورشی باشد تا اجازه عبور از مرز کشور را داشته باشد.

آیا خاویار را می توان با پست ارسال کرد؟

ارسال سفارشات خاویار باید اصولی و بر اساس روش خاص خود باشد تا خاویار حین ارسال دچار آسیب و خراب شدگی نشود. بهترین روش برای ارسال خاویار، قرار دادن در پک های عایق دار یخی و استفاده از یخچال های مخصوص می باشد که پیشنهاد می شود حتی برای مسیرهای طولانی این موارد رعایت شود تا خاویار با بهترین کیفیت اولیه خود به دست مشتریان برسد. خاویار یکی از مواد غذایی فاسد شدنی است و این موضوع سبب شده تا اصلا با پست ارسال نشود.

مقدار مجاز خاویار

کدام گمرک بیشترین خاویار را ترخیص می کند؟

از آنجا که بیشترین مسافران امروزه از طریق فرودگاه ها خاویار را به دیگر کشورها حمل می کنند، میزان ترخیص خاویار در فرودگاه های مختلف اهمیت دارد. به همین دلیل می توان بیشترین خاویار ترخیص شده را مربوط به گمرک های زیر دانست:

  •  امام خمینی
  • شهید هاشمی نژاد
  • مهراباد

خاویار برای صادرات بیشتر از ترمینال های هوایی ارسال به کشور های متقاضی می شود و گمرکی که بیشترین حجم وزنی خاویار ها را ترخیص می کند، گمرک امام خمینی می باشد.

استقبال مسافران خارجی از خاویار ایرانی

افراد زیادی از کشور ها برای گذران اوقات تفریح خود به ایران سفر می کنند و در سفر خود با خاویار ایرانی بیشتر آشنا می شوند. با توجه به اینکه نوع خاویار شیلات با تولید کمتری همراه بوده، هر مسافر مجاز به حمل ۱۲۵ گرم آن می باشد. این در حالی ست که خاویار پرورشی را می توان تا دو برابر ای مقدار یعنی، ۲۵۰ گرم با خود حمل کرده و به دیگر کشورها برد. ناگفته نماند که در حال حاضر بخش صادرات خاویار ایران نیز تمرکز بر روی خاویار پرورشی داشته و آن را به کشورهای مختلف ارائه می دهد.

رونق گردشگری و تاثیرش بر صنعت خاویار

یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار بر روند فروش و جذب مشتری خاویار ایرانی، گردشگری می باشد. هر ساله ایران گردشگران بسیاری را جذب زیبایی خود می کند و افراد توریست علاوه بر آشنایی با مکان های دیدنی در جستجوی خوراکی های معروف ایران نیز هستند، از همین رو با خاویار ایرانی آشنا می شوند و با یکبار تست کردن، جذب طعم و کیفیت فوق العاده آن می شوند. با این روند بسیاری از گردشگران مشتری همیشگی خاویار با کیفیت ایرانی می شوند.

مقدار مجاز خاویار

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *