مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
قیمت خاویار پرورشی اصل و اعلا
قیمت خاویار پرورشی اصل و اعلا

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خرید و صادرات خاویار ایران

قیمت خاویار پرورشی اصل و اعلا که در شرکت های ایرانی تولید و تهیه می شوند مناسب است. خاویار های پرورشی ایرانی بهترین کیفیت را دارند و هرساله آمار فروش بیشتری نیز ثبت میکنند و تفاوت چندانی از نظر طعم، کیفیت و خاصیت با خاویار های دریایی ندارد.

انواع خاویارهای ایرانی کدامند؟

از انواع خاویار های تولید شده در ایران که آمار خرید و فروش زیادی نیز دارند، می توان به عنوان های زیر اشاره نمود که هر کدام دارای فواید و قیمت های منحصر به فرد هستند. قیمت خاویار پرورشی اصل و اعلا، نسبت به خاویار صید شده از دریا کمی پایین تر می باشد. ولی به دلیل انقراض ماهیان خاویاری، صید بدون مجوز غیر قانونی بوده و تامین خاویار از طریق ماهی های خاویاری پرورشی انجام می گیرد. خاویار، ماهی خاویاری که با استفاده از آب دریا پرورش می یابد درجه یک است و صادرات گسترده ایی دارد.

انواع خاویارهای موجود در فروشگاه عبارتند از:

خاویار بلوگا

امپریال تاپ

امپریال

رویال

خاویار بری

امپریال

رویال

قیمت خاویار پرورشی اصل

 

خاویار پرورشی اصل

خاویار ایرانی از چندین سال گذشته از طریق دریای خزر تولید و تهیه میشد و طرفداران ایرانی و خارجی زیادی داشت. از همین رو افراد کار آفرین ایرانی با الگو قرار دادن زندگی و رشد ماهیان خاویاری دریای خزر در شمال ایران مراکز تولید کننده خاویار را تاسیس کردند. این شرکت ها توانستند بهترین خاویار هارا پرورش دهند و روزبه روز افزایش یافتند تا اینکه الان خاویار های پرورشی صادر می شوند و بهترین کیفیت ها را دارند.

قیمت ۵۰ گرم خاویار اصل

امروزه خاویار در بین مردم محبوب است و با توجه به حجم گرمی متفاوتی که دارد و عرضه می شود قیمت مختلفی نیز می گیرد. از پرفروش ترین بسته بندی خاویار می توانیم به بسته بندی ۵۰گرمی اشاره کنیم که با توجه به نوع خاویار نیز قیمت گذاری گوناگونی دارد. شما می توانید آخرین لیست قیمت ها را در سایت ما ببینید.

چرا خاویار بلوگا و بری تفاوت قیمت دارند؟

طبق آمار های فروش که به دست مراکز ها تهیه شده است خاویار بلوگا متقاضی بیشتری در سراسر جهان دارد. خاویار بلوگا نسبت به خاویار بری طعم لذیذ تر و فواید های چشم گیر تری دارد که آن را در بین مشتریان محبوب تر کرده است. البته که شرایط تولید و نگهداری انواع خاویار ها منحصربه فرد و مراقبت های لازم نیز دارد. تمامی این موارد بر تفاوت یمت خاویار ها تاثیر گذار می باشد.

خاویار بلوگا پرفروش ترین خاویار ایران

یکی از بهترین خاویار های موجود در ایران که پر فروش ترین نیز می باشد، خاویار بلوگاست. این خاویار طعم گردویی لذیذ و رنگی کدر دارد که مشتریان زیادی را جذب خود می کند. انواع خاویار بلوگا در تمامی مراکز های فروش موجود و قابل عرضه می باشد.

قیمت خاویار پرورشی اصل

 

شناخت خاویار اصل و اعلا از تقلبی

شما به راحتی می توانید اصل یا تقلبی بودن خاویار را با توجه به نکات ذیل تشخیص بدهید:

  • تاریخ انقضا ۳ الی ۴ ماهه
  • درج کد دامپزشکی روی بسته بندی
  • دارای بودن رنگ کدر و مات (طیف رنگی)
  • بیضی شکل بودن خاویار ها و دانه های یک دست

خاویار اصل ایران و خواص آن

ایران منبع انواع خاویار ها با بهترین کیفیت و سرشار از خواص درمانی برای بدن می باشد. البته که شرکت های تولیدکننده ی ایرانی خاویار هایی بر اساس روند زندگی خاویار های دریایی پرورش می دهند و آنها نیز دارای طعم عالی و خواص های بسیار اند. تمامی خاویار های اصل و پرورشی ایرانی دارای انواع ویتامین، کلسیم، آهن و موارد های مغذی دیگر نیز هستند.

قیمت خاویار پرورشی اصل

نحوه خرید خاویار ایرانی

شما از هر جای ایران می توانید خاویار ایرانی اصل یا پرورشی با کیفیت را با دو روش آسان خریداری کنید. با روش اینترنتی از نمایندگی سایت های فروش اقدام به خرید و سفارش انواع خاویار ها با وزن دلخواه و کیفیت مرغوب کنید و یا از طریق فروشگاه های زنجیره ای یا نمایندگی های فروش حضوری، امکان خرید انواع خاویار را دارید.

قیمت خاویار پرورشی اصل

خاویار را چگونه می خورند؟

سرو خاویار بیشتر با چاشنی های غذایی مانند آویشن، نعنا، آبلیمو یا تخم مرغ، سیب زمینی جوشانده و بدون پخت صورت می گیرد. خاویار به تنهایی مزه گردویی و منحصر به فردی دارد البته بعضی از افراد با توجه به طبخ خودشان نمیتوانند خاویار را خالی بخورند و توصیه می شود با چاشنی ها سرو کنند.

چاشنی های سرو خاویار عبارتند از:

  • آبلیمو
  • سبزیجات
  • ادویه های معطر
  • خامه ترش
  • جعفری
  • و….

قیمت خاویار پرورشی اصل

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *