مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
راشن خاویار بلوگا یا همان خاویار تقلبی روسی
راشن خاویار بلوگا یا همان خاویار تقلبی روسی

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

راشن خاویار بلوگا یا همان خاویار تقلبی روسی

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
قیمت خاویار تقلبی

خاویار بلوگا تقلبی چیست؟ این ماده غذایی با پارافین، جلبک های دریایی و رنگ های خوراکی که کاملا مضر هستند ساخته شده است.  چرا به خاویارهای تقلبی راشن خاویار می گویند؟ یکی از برند های معروفی که برای خاویارهای تقلبی استفاده می کنند راشن است و همین معروفیتی که این برند دارد سبب شده تا تمام خاویارهای تقلبی با این نام وارد بازارهای فروش شده اند. دلیل اینکه بر روی محصول های تقلبی نام راشن را گذاشتند و چرا نباید خاویار تقلبی مصرف کنیم را در این مقاله بررسی می کنیم.

خاویار چیست؟

به طور کلی خاویار را به تخم های بارور نشده ماهیان خاویاری می گویند که زیستگاه اصلی خاویارهای سیاه در دریا خزر می باشد. دلیل محبوبیت چندین هزار ساله این محصول ها که خود نیز شاید بدانید تنها خواص هایی که دارد می باشد. پس خاویار را برای اینکه خواص بسیار زیادی دارد تهیه می کنند ۹۰ درصد افراد و در کنار آن طعم و مزه خاویار.

انواع خاویارهای تولید شده در ایران

بلوگا

بری

آسترا

سوروگا

الماس

استرلیاد

و…

خاویار بلوگا تقلبی

تفاوت خاویار اصل و خاویار تقلبی

خاویار اصل تفاوت بسیار زیادی با خاویار تقلبی دارد. شما اگر به دنبال خرید خاویار با خواص بسیار هستید چرا خاویار تقلبی می خرید؟ بسیاری با اینکه می توانند به راحتی تشخیص دهند خاویار اصل ایران کدام است و چه ویژگی هایی دارد اما به دلیل اینکه خاویار دیگر قیمت پایینی دارند آن را تهیه می کنند و این اشتباه است چرا که علاوه بر صدمه رساندن به خود بی کیفیت ترین محصول را خریداری می کنید.

ویژگی خاویار های اصل چیست؟

تاریخ انقضا ۳ الی ۴ ماه دارد

دارای کد دامپزشکی می باشد

سایز دانه ها به یک شکل می باشد

رنگ محصول کدر و مات است

همگی بیضی شکل می باشند

کیفیت دانه‌های خاویار

ترکیبات خاویار

قیمت خاویار

و….

خاویار بلوگا تقلبی

چرا قیمت راشن خاویار بلوگا پایین است؟

مسلما خاویاری که اصل می باشد قیمت ها زیر نرخ های اصلی نمی باشد زیرا راه  و روش پرورش بسیاری را طی می کنند تا با بهترین کیفیت نزد مشتری برسند. اگر به دنبال خاویار برای خواص هستید و خاویار تقلبی تهیه می کنید بدانید که هیچ خواصی جذب بدن شما نمی شود بلکه دچار انواع بیماری ها می شوید.

خاویار تقلبی آذربایجان و روسی

خاویارهای تقلبی روسی یا خاویار بلوگا تقلبی بر عکس خاویار اصل که درب محصول اصل پلمپ شده است و محصول اصل شکل و نوشته ای روی قوطی اش طرح های بچه گانه ندارد، بر عکس، خاویار تقلبی همه این مورد ها را دارد. نوشته های روسی و…. را دارد و همچنین شکل روی درب هایشان رنگی و طرح های مختلفی است اما هیچوقت یک برند تولید خاویاری به جز نام برند خود بر روی درب چیز دیگری نمی گذارد. رنگ این دانه های تقلبی، نیز مشکی نیست و آن ها رنگ شده اند، و به همین دلیل به هر سطحی رنگ پس می دهند

راشن خاویار تقلبی ارزان

راشن خاویار یا همان خاویار بلوگا تقلبی را اگر تهیه کنید چون که قیمت ارزانی دارد و فکر می کند برای بار اول هیچ ضرری ندارد کاملا اشتباه فکر می کند. این خاویار از پارافین تخم مرغ درست می شود و خود می توانید بیماری هایی که در پارافین می باشد را در سایت جست و جو کنید. با مصرف  خاویار می توانید بیماری های مختلفی را دریافت کنید و به خودتان آسیب بسیاری بزنید، بهتر است هر چیزی که قیمت پایین تری در بازار دارد را قبل از خریداری کاملا بررسی نمایید.

خاویار بلوگا تقلبی

 

چرا خاویار تقلبی راشن می خرید؟

متاسفانه بسیاری از افراد اگر به دنبال محصولات با کیفیت باشند و زمانی که در جست و جوی محصول می باشند به یک محصول با قیمت پایین بر میخورند آن را تهیه می کنند چرا که می گویند قیمت مناسب تری دارد. اما توجه نمی کنند که چرا باید محصول خاویار ایرانی بسیار مرغوب قیمت پایین نیز داشته باشد. دانه های خاویار روسیه از پارافین تولید شده است که بر عکس خاویار اصل ایران این دانه های شکال های چند وجهی مختلفی دارند.

ویژگی که خاویار تقلبی را می توان تشخیص داد

تاریخ انقضا یک ساله دارند و یا اصلا درج نشده

فاقد کد دامپزشکی هستند

سایز متغیر دارد دانه ها

رنگ مشکی و براق دارند

شکل گرد و اشکال گوناگون در دانه ها مشخص است

و…

حفظ سلامتی با خوردن خاویار اصل

جالب است بدانید علاوه بر این همه مورد حتی می توانید از روی ظاهر نیز تشخیص دهید که خاویار تقلبی است، چرا که دانه هایی که پارافین دارند و به هم چسبیده اند مشخص استو همچنین دانه ها سفت تر، بی مغز و همچنین فاقد خصوصیت ارتجاعی اند. طعم اصلی خود محصول نیز کوچکترین شباهتی به محصول اورجینال ندارد. پس برای حفظ سلامتی خود و خرید خاویار ایران دقت بسیاری کنید.

تاثیر خاویار بر سلامتی افراد

خاویار به کاهش فشار خون کمک می کند
کمک برای جلوگیری از حملات قلبی با خاویار
محافظت در برابر ویروس ها
بازسازی هموگلوبین
توسعه دهنده ماهیچه
ضد استرس و ضد میگرن

خاویار بلوگا تقلبی

 

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *