مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
قیمت خاویار در فرودگاه امام
قیمت خاویار در فرودگاه امام

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
قیمت خاویار در فرودگاه امام

قیمت خاویار در فرودگاه امام چقدر است؟ برای اطلاع از قیمت خاویار مورد نظر خود یا انتخاب محصول، می توانید به سایت فروشگاه رایبد مراجعه کنید و لیست کلی محصولات که در وزن های گرمی موجود می باشند را دریافت نمایید. رایبد خاویار می تواند محصول را در فرودگاه نیز به روش حضوری به شما تحویل دهید.

بهترین خاویار برای سوغات کدام است؟

بهترین خاویار به جهت دادن هدیه و همچنین سوغاتی برای کشور خارجی، بلوگا است. یکی از ماهی های خاویاری که در بین تمام افراد داخل و خارج از کشور معروف بوده فیل ماهی است. فیل ماهی ماده دارای تخمی سیاه رنگ به نام بلوگا می باشد. یکی از دلایلی که این خاویار محبوبیت بسیار زیادی دارد، دانه های درشت آن است و رنگ های زیبایش.

انواع خاویار فیل ماهی شامل:

  1. بلوگا رویال
  2. بلوگا امپریال
  3. امپریال تاپ بلوگا

قیمت خاویار در فرودگاه امام

قیمت خاویار در فرودگاه امام خمینی در سال ۱۴۰۲

قیمت خاویار ها در فرودگاه امام خمینی بیشتر از قیمت محصولاتی است که شما از نمایندگی های بیرون فرودگاه خریداری می کنید. علاوه بر این شما شاید نتوانید تازه ترین خاویارها را در فرودگاه از غرفه های فروش دریافت کنید، زیرا معلوم نیست که محصولات از کی در یخچال غرفه ها وجود داشته اند. قیمت بین انواع خاویار های رایبد در فرودگاه امام خمینی فرق می کند. اما شما می توانید بدون مراجعه نیز، به صورت آنلاین لیست نرخ محصولات تازه خاویاری این مجموعه را دریافت کنید چرا که نرخ محصول ها در رایبد خاویار تغییر نکرده و همچنان ثابت است که شما می توانید با کمترین هزینه بهترین خاویار ایران موجود در مراکز فروش و صادرات را خریداری کنید.

قیمت خاویار در فرودگاه امام

میزان مجاز خاویار همراه مسافر چقدر است؟

میزان مجاز خاویار، زمانی که مسافر بخواهد با خود به کشورهای دیگر ببرد و حمل کنید، ۱۰۰ الی ۱۲۵ گرم است. اگر بیشتر از این باشد اجازه حمل محصول داده نمی شود. هر مسافر می توانید تا ۱۲۵ گرم وزن خاویار را حمل کنید. برای صادرات نیز خاویارها باید اساسا ۵ کیلو به بالا باشد. کمتر هم امکانپذیر است اما هزینه های خرده ریز بیشتری همراه خود دارند. از جمله مهم ترین مجوزات صادرات خاویار که می توان خاویار را به کشور های خارجی عرضه کرد عبارتند از:

  • مجوز دامپزشکی
  • سایتس
  • مجوز تایید سازمان شیلات
  • و…

محدودیت برای حمل چمدانی خاویار

منظور از محدودیت حمل چمدانی خاویار این است که شما در صورتی که می خواهید قصد خروج از کشور را همراه خاویار داشته باشید، حد مجاز حمل کردن محصول تا ۱۲۵ گرم است. نمی توانید خودتان به تنها حمل خاویار در وزن بالا را انجام دهید و باید نمایندگی برای صادر کند. جهت دریافت اطلاعات کامل در زمینه نحوه و چگونگی ارسال خاویار و وزن مورد نظر محصول برای حمل، می توانید با شماره گذاشته شده در سایت و به واحد بازرگانی مجموعه رایبد خاویار مراجعه کنید.

خاویار ایرانی یکی از بهترین های دنیا بشمار می رود و امروزه می توان شاهد تولید آن به صورت پرورشی در مجموعه های تخصصی بود. این اقدام سبب شده خاویارهای اصیل ایرانی در بازار داخلی و خارجی با فروش بهتری همراه باشد.

قیمت خاویار در فرودگاه امام

قیمت سرسام آور خاویار پشت گیت فرودگاه

قیمت خاویارها در پشت گیت فرودگاه بسیار زیاد تر از نرخ اصلی محصولات می باشد، زیرا شما به صورت لحظه ای قبل از خروج می خواهید خاویار را تهیه کنید و مسلما به قیمت محصول و اینکه تاریخ های تازه ای دارد یا کیفیت خوبی دارند توجه نمی کنید. زمانی که در فرودگاه نشسته اید تا زمان تایم پروازتان، اگر قصد خرید دارید از رایبد خاویار، هیچ مشکلی نیست می توانید تماس بگیرید و سفارشتان را بگویید که در زمان بسیار کم در فرودگاه برای شما توسط راننده ارسال می شود.

تقاضا خاویار امروزه در بازار های داخلی بیشتر شده است به نسبت بازار خارجی و صادراتی، زیرا ایران را بسیاری از کشورها تحریم کرده اند. مقایسه قیمت خاویار داخلی و خارجی، مناسب تر بودن قیمت تولیدات داخلی را نشان می دهد. به همین دلیل ست که عرضه کننده ها سعی خود را در ارائه انواع متنوع تولیدات داشته و بهترین ها را تهیه می کنند.

انواع خاویارهای موجود در رایبد خاویار عبارتند از:

  1. بری
  2. بلوگا
  3. استرا
  4. سوروگا

قیمت خاویار در فرودگاه امام

اهمیت ذنجیره سرمایی خاویار!

حفظ زنجیره سرمایی خاویار در زمینه ارسال محصولات بسیار مهم می باشد. نمایندگی می تواند بهترین خاویار را به صورت آنلاین پس از ثبت سفارش به مشتری عرضه کند که، زنجیره سرمایی خاویار را در زمینه حمل آنها حفظ کند. حمل خاویار در رایبد بسیار مهم است و به ان توجه بسیاری می کنند. می توانید از سایت فروشگاه و صفحه اینستاگرام رسمی رایبد خاویار نحوه حمل محصولات را دیدن نمایید.

برای ارسال سرد خاویار چه باید کرد؟

ارسال سرد خاویار در نمایندگی به صورت کاملا بهداشتی نیز انجام می شود. خاویارها را ابدا درون پلاستیک های مخصوص قرار می دهیم و آن ها را در کیف مخصوص حمل خاویار و یا به اصطلاح همان کیف واکسنی قرار می دهید که روی خاویار یخ خشک قرار داده می شود و محصول ارسال می گردد. برای نقاط دور نیز محصولات درون یونولیت هایی که سایز های کوچک و بزرگ دارند قرار می گیرند.

قیمت خاویار در فرودگاه امام

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.