مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
نمایندگی خرید خاویار پرورشی
نمایندگی خرید خاویار پرورشی

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار پرورشی

ماهی خاویار و تخم ماهی خاویار در ایران پرروش داده می شوند و ایران ۹۳ درصد خاویار جهان را تامین می کند در ایران نمایندگی های زیادی برای عرضه و فروش خاویار پرورشی وجود دارند و مشتری می تواند به آسانی ماهی خاویار و تخم آن را خریداری و تهیه کند.

خاویار پرورشی

خریداری خاویار پرورشی

شمال ایران یکی از بزرگ ترین مراکز تولید خاویار در ایران است.در سال گذشته ۵۰۰ کیلو ماهی خاویار در شمال ایران پرورش داده شده است.
این ماهی های پرورش داده شده هم به صورت عمده به تاجران فروخته می شود و هم مشتری ها می توانند به اندازه ی توان خود خاویار را خرید داری کنند. خاویار به کشور های خارجی نیز صادر می شود. در سال های اخیر کشور ایران توانسته است خاویار پرورشی خود را به کشور آمریکا نیز صادر کند.
در شمال ایران از هر ۱۶ مزرعه ی تولید خاویار می شود ۸۰۰ تن گوشت و ۵۰۰ کیلو گرم خاویار پرورش داد.
خریدار به راحتی می تواند ماهی خاویار و تخم ماهی خاویار را در این مزرعه های پرورش ماهی های خاویار خریداری و تهیه کند.
یکی از مسئولین در این حوزه گفته است که تولید خاویار هم برای در آمد زایی در ایران خوب است چون سرمایه ی زیادی از این کار پس از صادر این ماهی گران قیمت و ارزشمند وارد ایران می شود و هم برای این ارزشمند است که روستاییان در محل زندگی خود این ماهی را پرورش می دهند و با این کار مشغول هستند و به فکر کوچ و شهر نشینی نیستند زیرا از زندگی خود در روستا ها بسیار راضی و خرسند هستند.
نوع های زیادی از ماهی های پرورشی در جهان موجود است تخم ماهی های پرورشی خاویار حتی از نظر رنگ هم با هم فرق می کنند، تخم ماهی های خاویار به دو رنگ:

  • سرخ
  • سیاه

در بازار های جهانی به فروش می رسد.

خاویار پرورشی

پرورش و خرید و فروش انواع خاویار

خاویار های سیاه در ایران و جنوب روسیه شناخته شده تر هستند و پرورش خاویار سیاه در ایران رایج تر است.
خاویار های سرخ در مناطق سیبری و خاور دور طرفدار بیشتری دارد و در آن جا بیشتر از این نوع خاویار استفاده می شود. خاویار های سرخ قیمت کم تری نسبت خاویار سیاه دارد ولی ارزش غذایی آن دو مثل هم هستند.
در بازار های جهانی و ایران از هر دو خاویار بسیار به فروش می رسد و حتی در ایران هم خریدار به راحتی می تواند هر دوی این خاویار ها را خریداری کند.

خاویار پرورشی

نمایندگی های خرید و فروش خاویار پرورشی

در ایران به راحتی می توانید هر نوع ماهی خاویار از جمله گوشت این ماهی و تخم این ماهی را به راحتی از نمایندگی های مخصوص خرید و فروش این محصول خریداری کنید.

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.