مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
معرفی خاویار درجه یک و اصل خزر
معرفی خاویار درجه یک و اصل خزر

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار درجه یک و اصل

در مطلب زیر بطور کوتاه به معرفی خاویار درجه یک و اصل خزر می پردازیم. خاویار گونه ای از مواد غذایی با ارزش می باشد که در انواع اصل و تقلبی در بازار به فروش می رسد. مطلب زیر به معرفی بهترین نوع خاویار درجه یک خزر پرداخته است. خاویار گونه ای از تخم ماهیان خاویاری بوده که در بازار با قیمت بسیار زیادی به فروش می رسد. این محصول از خواص زیادی برخوردار می باشد و بیشترین تولید آن در دریای خزر ایران می باشد.

معرفی خاویار درجه یک و اصل خزر

معرفی ماهی خاویاری دریای خزر

از جمله ماهی های که در تولید خاویار سهیم می باشند، می توان به تاس ماهی ایرانی و روسی، اوزون برون، فیل ماهی، ماهی شیب و… اشاره نمود. این ماهی ها از مرغوب ترین ماهیان شمالی کشور هستند که در تولید خاویار ایران سهم زیادی دارند. البته بیشترین تولیدکننده خاویار در ایران، خاویار اوزون برون بوده است که نسبت به دیگر انواع خاویارها از ارزش کمتری برخوردار می باشد.  امروزه متأسفانه برخی از فروشندگان با مخلوط کردن مواد اضافی به خاویار باعث شده اند تا خواص خاویار کاهش یابد و با قیمت ارزان تری خاویار را به فروش می رسانند. البته خاویار اصل دارای خصوصیاتی می باشد که خاویار تقلبی از آن ها بی بهره است.

caviar rokhshid iranian 20180318 0002

خاویار درجه یک و اصل ایرانی

از بهترین و مرغوبترین انواع خاویار ایران، می توان به خاویار بلوگا اشاره کرد.  این نوع خاویار دارای ارزش غذایی و اقتصادی بالایی بوده است و در بازار از گرانقیمت ترین نوع خاویار معرفی شده است. البته باید بدانید که دریای خزر بیش از ۹۳ درصد از خاویار کل جهان را تولید می کند. بخشی از این محصول را به صورت بسته بندی شده به کشور های دیگر صادر می نماید.

caviar rokhshid iranian 20180319 0001

انواع خاویار ایرانی شیلات

  • خاویار بلوگا شیلات
  • خاویار سوروگا شیلات
  • خاویار بری شیلات
  • خاویار کلاسیک شیلات
  • خاویار آسترا شیلات
  • خاویار فشرده شیلات

caviar rokhshid iranian 20180327 0001

معرفی خواص خاویار درجه یک و اصل ایران

خاویار خزر در کل جهان از رتبه یک برخوردار است و با قیمت چند ملیونی در بازار جهانی به فروش می رسد. از خواص خاویار ایرانی می توان به درمان بیماری قلبی و عروقی، درمان افسردگی، درمان و تنظیم کننده فشار خون بالا، بهبود سلول های عصبی و درمان کم خونی و… اشاره نمود. البته خاویار ها در انواع اصل و تقلبی در بازار به فروش می رسند که از ویژگی های خاویار اصل در مطلب زیر بیش تر صحبت شده است.

caviar rokhshid iranian 20180327 0002

معرفی خاویار اصل و خاویار تقلبی

خاویار اصل بسیار درخشنده و خوش طعم بوده و همچنین از هیچ گونه چسبندگی و حالت لزجی همراه نمی باشد. البته خاویار اصل در اندازه های متفاوتی یافت می شود و اشکال خاویار اصل به صورت بیضی می باشد. اما خاویار تقلبی دارای شکل دایره ای بوده و در اندازه های یکسانی در بازار به فروش می رسد و همچنین خاویار تقلبی به دلیل داشتن مواد اضافی از چسبندگی زیادی برخوردار می باشد.

caviar rokhshid iranian 20180330 0002

منبع: ماهی و میگو ایران

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *