مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا در تهران
قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا در تهران

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار کیلویی چند

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی از نوع الماس: ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. لیست قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا در تهران را در ادامه همین مطلب به اشتراک گذاشته ایم. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره جهت انتخاب بهترین خاویار با مسئول بازرگان مجموعه رایبد خاویار در ارتباط باشید. خاویار بلوگا نسبت به سایر خاویارهای ایران از کیفیت بالاتری برخوردار است. این نوع خاویار را به عنوان خاویار صادراتی ایران شناخته می شود و اصلی ترین گونه خاویار ایرانی به حساب می آید.

قیمت ۱۰۰ گرم خاویار در سال ۱۴۰۲

قیمت ۱۰۰ گرم خاویار در سال جدید با توجه به نوع و مقدار وزن بسته بندی شده متفاوت می باشد. یک نمونه  از نقدار خاویار های فروشی در بازار وزن ۱۰۰ گرمی می باشد که آمار فروش مناسبی نیز دارند. قیمت بسته بندی خاویار با وزن ۱۰۰ گرم بستگی به نوع خاویار استحصالی و کیفیت آن دارند. خاویار ها با شرایط و روند های متفاوتی در ایران تولید و وارد بازار داخلی و صادراتی می شوند که ارزش و قیمت متفاوتی نیز دارند. انواع خاویار با قیمت جدیدی در سال ۱۴۰۲ در بازار فروش موجود و متفاوت با سال های قبلی هستند. خرید و فروش ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا در تهران و دیگر استان های ایران بسیار انجام می شوند. زیرا این حجم از خاویار بلوگا ی با کیفیت و بی نظیر در بین مشتریان پرطرفدار است.

قیمت خرید خاویار ایران

در ایران چندین شرکت تولید کننده، دفتر مرکزی و نمایندگی فروش در حال فعالیت هستند که خاویار های مرغوب را با قیمت مناسب عرضه می کنند. خاویار ایرانی با کیفیت بی نظیر و قیمتی مناسبی که دارد در بازار جهانی شناخته شده می باشد و یک از مراکز عرضه کننده معتبر مجموعه رایبد خاویار است که هر نوع خاویار را در دفتر مرکزی و نمایندگی ها با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا در تهران

قیمت خاویار صادراتی ایرانی در اروپا

خاویار یکی از محصولات صادراتی ایران می باشد. در واقع خاویار در بازار جهانی با  اسم خاویار ایرانی شناخته شده است و ایران بیشتر با کشور های اروپایی و شرق آسیا تجارت دارد. به همین علت قیمت گذاری خاویار صادراتی ایران بر حسب یورو انجام می گیرد. کشور های ثروتمند و زیادی غیر از ترکیه متقاضی همیشگی هستند و از کیفیت بی نظیر و طعم تکرارنشدنی خاویار ایرانی مطلع اند، به عنوان مثال:

  • آلمان
  • عراق
  • فرانسه
  • ژاپن
  • هلند
  • و…..

شرایط بازار خاویار در تهران

فروش انواع خاویار های موجود در بازار تهران با بهترین کیفیت در مراکز فروش معتبر از جمله مجموعه رایبد موجود به راحتی صورت می گیرد. ثبت سفارش برای خرید انواع خاویار با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار تهران و از نمایندگی های فروش رایبد به چند روش صورت می گیرد:

  1. خرید حضوری از نمایندگی
  2. مراجعه به دفتر مرکزی
  3. خرید از طریق سایت
  4. ارسال پیام
  5. برقراری تماس

خرید و فروش خاویار در تهران

خاویار ایرانی در مراکز و فروشگاه های استان تهران به راحتی قابل دسترس و خریداری هستند که می توانید از روش های حضوری و غیرحضوری برای ثبت سفارش استفاده کنید. علاوه بر اینکه در استان تهران نمایندگی شرکت رایبد خاویار موجود است، در بسیاری از هتل و رستوران های موجود در تهران نیز خاویار ایرانی با کیفیت در حال عرضه می باشد. به طور کل خرید خاویار در تهران به روش های مختلف و به راحتی برای شما خریداران امکانپذیر است.

قیمت خاویار ایران در بازار تهران

خاویار در بازار جهانی و داخلی کشور نرخ مناسبی در فروش دارد. قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بلوگا در مراکز فروش تهران و دیگر استان های ایران با توجه به کیفیت و درجه بندی آن متفاوت است. خاویار های ایرانی علاوه بر کیفیت فوق العاده و بالایی که دارند، با قیمت مناسبی عرضه می شوند. برای آگاهی از آخرین نرخ قیمت انواع خاویار ایرانی در وزن های گرمی و کیلویی می توانید با ما در ارتباط باشید تا آخرین لیست قیمت به شما ارائه شود.

پروسه صادرات خاویار ایرانی

صادرات خاویار طی چندین مرحله صورت می گیرد که در شروع فروشنده سفارش صادراتی را بررسی می کند. با گفت و گو در بین دو طرفین پیش فاکتور صادر می شود و بعد از پرداخت بخشی از هزینه، صادرکننده باید مجوز لازم را از سایتس بگیرد و بعد از آماده سازی سفارش، وارد کننده نیز باید از سایتس مجوز واردات را اخذ کند. سپس تایید سفارش کند تا هماهنگی های لازم با گمرک انجام شود تا نحوه ارسال نیز مشخص شود. و در آخر مرحله تسویه حساب و ارسال محصول می باشد.

موضوعات مهم در بحث صادرات خاویار

منظور از موضوعات مهم در صادرات طی کردن مراحلات قانونی با اخذ مجوزات لازم می باشد. این مجوزات چند مورد هستند که برای تاییده ی کیفیت و نوع خاویار سفارشی لازم است. روند صادرات در بازار فروش ایران بر اساس مجوزات ادامه پیدا می کند و حدودا طی ۲۰ روز انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی خاویار های با کیفیت صادراتی و امور مهم در روند صادارت و خرید انواع محصول خاویاری می توانید با ما در ارتباط باشید. مجوزات برای صادرات در تصویر زیر:

قیمت ۱۰۰ گرم خاویار

لیست قیمت خاویار برای صادرات

صادرات خاویار ایرانی چندین سال است که روند بالایی در بازار دارد. خاویار تولید شده ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا و بی نظیر که دارد مشهور می باشد. قیمت گذاری انواع خاویار برای صادرات بر مبنای درجه کیفیت یعنی رنگ و سایز خاویار هاست. البته انواع خاویار ایرانی برای صادرات با یورو قیمت گذاری می شوند که می توانیدبرای دریافت لیست قیمت بزور خاویار های صادراتی را در وزن های مختلف با ما ارتباط برقرار کنید.

انواع خاویار های ایرانی:

چندین سال است که ایران به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده انواع خاویار در بین کشور های سراسر جهان شناخته شده می باشد. هرساله افزایش آمار صادرات و درخواست برای واردات را شاهد هستیم. خاویار ایرانی با بهترین کیفیت اند و بعد از صادرات با همان کیفیت اولیه که داشتند به دست مشتریان می رسد. انواع خاویار صادراتی موجود شامل موارد زیر می شوند:

  • بری
  • سوروگا
  • اوزون بروی
  • و پرطرفدار ترین خاویار، بلوگا

قیمت ۱۰۰ گرم خاویار

معبار انتخاب خاویار در قوطی ۱۰۰ گرمی

قوطی۱۰۰ گرمی خاویار یکی از پرطرفدار ترین وزن فروش خاویار در بازار صادرات است. این وزن از خاویار حجم کافی و قیمت مناسب و البته با استاندارد هایی که دارند در بین خریداران بیشتر انتخاب می شود. خاویار ۱۰۰ گرمی را می توان به صورت عمده از مجموعه های بزرگ که زیر نظر شرکت های تخصصی فعالیت داشته خریداری نمود.

از کجا خاویار بخریم؟

برای خرید خاویار مرغوب و با کیفیت علاوه بر راه های شناخت خاویار مرغوب که پیش روی شماست باید یک مرکز فروش معتبر را بیابید تا بهترین محصولات خاویاری را خریداری کنید. خاویار باید دارای کیفیت بالایی باشد تا بتوانند بیشترین تاثیر و بهترین خواص خود را بر روی سیستم بدن شما بگذارد. برای خرید خاویار ایرانی اصل و با کیفیت می توانید به شرکت رایبد خاویار که انواع محصولات را با قیمت مناسبی دارند، مراجعه کنید.

شرکت فروش خاویار

در راستای فروش انواع خاویار، شرکت های بزرگ و معتبر بسیاری در ایران فعالیت دارند. این عرضه کنندگان طوری محصولات را در اختیار خریداران و طرفدارن قرار می دهند که دسترسی به محصولات با کیفیت بسیار راحت و سریع انجام بگیرد. رایبد خاویار یکی از شرکت های تولیدی و فروشگاه های معتبر صادراتی نیز می باشد. این مجموعه با داشتن انواع مجوزات از جمله اینماد، در ایران با سابقه ی بلندی در حال خرید و فروش انواع حاویار های ایرانی می باشد.

انواع محصولات در شرکت رایبد خاویار

فروشگاه رایبد خاویار یکی از مجموعه های در حال فعالیت در حوزه انواع خاویار های پرورشی با کیفیت ایرانی ست که با مناسب ترین قیمت انواع محصولات خاویاری را به مشتریان داخلی و خارج از کشور عرضه می کنند. در فروشگاه رایبد شما با توجه به قوطی ها متوجه می شوید که خاویار ها دارای کیفیت تایید شده هستند و با خیال راحت می توانید خریداری کنید. در این مجموعه بزرگ و گسترده علاوه بر انواع خاویار می توانید ظروف مخصوص سرو را نیز سفارش و تهیه کنید.

قیمت ۱۰۰ گرم خاویار

خرید عمده خاویار فیل ماهی از رایبد

خرید و فروش خاویار های ایرانی به صورت عمده در فروشگاه های ایران آمار بالایی دارد. بلوگا از فیل ماهی ها استحصال می شود که در بین خریداران خارجی و داخلی محبوبیت بسیاری دارد. برای خرید خاویار بلوگا به طور عمده از رایبد می توانید از روش های حضوری و غیرحضوری زیاد و متفاوت اقدام کنید. انواع خاویار در فروشگاه های معتبر ایرانی باقیمت مناسب و کفیت بالا در حال عرضه هستند.

شرایط خارج کردن خاویار از ایران

برای فروش خاویار های ایرانی به خارج تا وزن ۱۲۵ گرم مجاز به گذر از فردوگاه ها به راحتی ست ولی اگر از این وزن بیشتر باشد باید تمام مراحلات صادرات صورت بگیرد. برای صادرات نیاز به رعایت بسیاری از موضوعات مهم می باشد. خاویار ها با وزن های مختلف در قوطی های وکیوم شده قرار گرفته و آماده ارسال به مشتریان می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صادرات می توانید با ما تماس بگیرید. به طور کل خارج کردن خاویار ایرانی از کشور به روش های عبور از مرز هوایی، خشکی و دریایی امکانپذیر می باشد.

قیمت ۱۰۰ گرم خاویار

صادرات خاویار بلوگا از فرودگاه

همانطور که می دانید خاویار بلوگا یکی از پرطرفدار ترین خاویار های موجود در سراسر دنیا می باشد که رنگ جذاب و خاکستری ای دارد. بلوگا آمار بالایی در سفارشات خارجی از کشور های وارد کننده ثروتمند دارد. این خاویار وزن های گرمی و کیلویی در مراکز فروش موجود هستند و با بهترین روش ها آماده ارسال به خریداران خارجی می شوند. بلوگا ایرانی را تمام خریداران خاویار به عنوان بهترین خاویار می شناسند و از کیفیت درجه یک آن آگاه هستند. خاویار مرغوب باید دارای مقداری از انواع کلسترول، آهن و دیگر مواد مغذی و مورد نیاز بدن باشد که می توان گفت خاویار بلوگا اصل ایرانی سرشار از این مزایاست. البته در کنار این خواص ها سایز درشت و طعم لذیذی که بلوگا دارد باعث قرار گرفتن آن در رتبه ی اول بین خاویار ها شده. البته که همین خاویار با ۳ نوع در بازار قرار دارد:

  1. بلوگا امپریال تاپ
  2. بلوگا امپریال
  3. بلوگا رویال

خاویار بلوگا و قیمت آن

یکی از پرطرفدار ترین خاویار هایی که در ایران تولید و عرضه به خارج از کشور نیز می شود خاویار بلوگا استحصال شده از فیل ماهی هاست. اعلام قیمت روز از موضوعاتی ست که شرکت ها هم به صورت عمده و خرده آن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. در این صورت هر شخص به راحتی می تواند لیست قیمت انواع خاویار ها را از جمله خاویار بلوگا را تهیه کنند. بلوگا به عنوان گران ترین و ارزمند ترین خاویار در بازار فروش موجود می باشد. فروش خاویار بلوگا به صورت عمده و خرده با قیمت مناسب در فروشگاه های سراسر کشور انجام می شود. به همین دلیل خریداران می توانند از هر جای ایران به راحتی سفارشات خود را ثبت و در اولین فرصت تحویل بگیرند.

مشخات خاویار بلوگا ایرانی

خاویار بلوگا به عنوان بهترین خاویار در فروشگاه های ایران عرضه می شود. برای شناخت بلوگا در مقایسه با خاویار های دیگر می توانید از ویژگی های منحصربه فرد خاویار را بدانید. به عنوان مثال:

  • بلوگا بزرگ ترین سایز را دارد، بین ۲٫۷ تا ۳٫۵ میلی متر
  • طیف رنگی(خاکستری و طوسی و مشکی تیره)
  • طعم لذیذ و گردویی
  • ارزش غذایی بالا
  • وجود بسیاری از مواد معدنی

خواص خاویار فیل ماهی برای افراد

بلوگا گونه ای از خاویار هست که به عنوان اولین رقم و انتخاب خریداران می باشد. خاویار بلوگا مانند انواع خاویار دیگر با وزن های قوطی مختلف گرمی و کیلویی عرضه می شود. قوطی های خاویاری بسیار ایمن و استاندارد اند تا هم ارزش و هم کیفیت خاویار تا زمان مصرف به طور کامل حفظ شود. این خاویار سرشار از خواص های مجزا و کاربردی برای بدن است که آن را نسبت به دیگر خاویار منحصربه فرد تر جلوه می دهد. نمونه هایی از خواص بلوگا در فهرست زیر را مشاهده می کنید:

  • وجود ویتامین های A , B6
  • امگا ۶ و ۳
  • مواد مغذی و مورد نیاز برای بدن
  • کمک به کم خونی
  • تقویت کننده سیستم بدن
  • مواد معدنی شامل آهن، کلسیم، سدیم و…

 

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *