مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
قیمت تخم ماهی خاویار زنده
قیمت تخم ماهی خاویار زنده

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
سود تولید خاویار

قیمت ماهی خاویار زنده در رقم های مختلف با یکدیگر متفاوت است به صورتی که فیل ماهی خاویار نسبت به سایر گونه های ماهیان خاویاری قیمت بالا تر و گران تری دارد. البته رقمهای قره برون قیمت و و ارزش بالایی دارند ولی تجاری ترین رقم ماهیان خاویاری همان فیل ماهی یا ماهی بلوگا محسوب می شود.

عوامل موثر در قیمت ماهی خاویار زنده

حتی نر یا ماده بودن ماهی خاویاری نیز بر قیمت این ماهیان تأثیر دارد. قیمت ماده ها معمولا دو برابر آنها می باشد. از ویژگی‌های بارز ماهی خاویاری عدم تشخیص جنسیت ماهی خاویاری از روی ظاهر می باشد، به طوری که فقط از طریق دستگاه سونوگرافی جنسیت این ماهیان قابل تشخیص و جداسازی است. از آنجایی ماهیان ماده را برای پرورش و استحصال خاویار نگهداری می کنند. برای پرورش دهندگان از ارزش بالاتری برخوردار است.همانطور که نوع ماهی بر قیمت تاثیر دارد، جنسیت نیز به همین ترتیب بر قیمت تمام شده بسیار موثر است.

ماهیان خاویاری که در ایران پرورش می یابند

  1. ماهی اوزون برون
  2. ماهی بلوگا یا فیل ماهی
  3. تاس ماهی ایرانی و روسی
  4.  شیپ
  5.  استرلیاد
  6.  سیبری
  7.  بستر

این ماهیان بخش کوچکی از خانواده ۲۷ گونه ای ماهیان خاویاری هستند که در ایران تولید و پرور داده می شوند. ماهی خاویار دارای گوشت باکیفیت و مرغوب بوده است و از لحاظ تراکم جمعیت بیش از ۹۳ درصد از آن ها در دریای خزر یافت می شود. همچنین گفته شده است که این ماهی ها دارای ارزش اقتصادی بالایی می باشند.

قیمت ماهی خاویار زنده

لیست قیمت ماهی خاویار اوزون برون

جهت اطلاع از قیمت خرده فروشی و عمده فروشی با مسئول فروش رایبد خاویار در ارتباط باشید. مشاورین فروش ما در خدمت شما عزیزان هستند تا قیمت روز انواع ماهی خاویاری زنده را در اختیار شما عزیزان قرار قرار دهند.

استان هایی که در حال پرورش ماهی خاویاری هستند

  • گیلان
  • مازندران
  • مرکزی
  • قم
  • خوزستان اصفهان
  • یزد
  • گلستان

فروش خاویار و گوشت در بازار ایران

مرکز فروش گوشت ماهی خاویاری در کشور عزیزمان ایران متعدد است که مراکز و تولید کننده های خاویاری بسیار معتبر در کشور وجود دارد بغیر اینکه معتبر ند در همه جا برای خرید و فروش آسان شما هموطنان عزیز وجود دارد.

عرضه بهترین خاویار و گوشت دریای خزر

خرید خاویار برای شما عزیزان با خرید از نمایندگی های معتبر مانند رایبد خاویار ممکن است نمایندگی رایبد خاویار یکی از شرکت های معتبری است که نمایندگی رسمی خرید و فروش خاویار خزر را دارا می باشد.

شرایط خرید و فروش خاویار و گوشت در بازار

شرایط خرید و فروش خاویار و گوشت در بازار چگونه است؟ در بازار ایران امروزه گوشت و خاویار به صورت اینترنتی به فروش می رسد. گوشت ماهیان خاویاری و خاویار ایران یکی از با ارزش ترین غذاهایی است که در ایران و جهان امروزه مورد استفاده قرار گرفته است. گوشت ماهی خاویاری که مانند گوشت های سالم و طبیعی برای مصرف افراد مختلف می باشد این گوشت فقط در شرایطی که مصرف کننده وجود داشته باشد تولید می شود و حائز اهمیت می باشد.

خرید بهترین خاویار و گوشت در تهران

یکی از نکات مهمی که برای خرید خاویار مهم می باشد انتخاب بهترین فروشگاه برای به تحقق رساندن این امر است پیدا کردن خاویار اصل مهم ترین مسئله پیش روی مردم عزیز این مرز و بوم است که متاسفانه افراد سود جو این روزها برای شما عزیزان در کمین اند.

صادرات خاویار و گوشت عمده از ایران

در چند سال گذشته چندین تن خاویار به کشور های مختلف صادر شد که گوشت ماهی خاویاری های مختلف به خاطر معروفیت بالایی که دارد به نقاط مختلف جهان صادر می شود. سال های گذشته صیادان ماهیان خاویار را از دریا صید می کردند و این روند تا زمان ممنوع شدن صید ماهیان خاویاری ادامه پیدا کرد برای اطلاع بیشتر میتوانید با شرکت معتبر رایبد خاویار در ارتباط باشید.

خرید خاویار از برترین تولید کننده در ایران

خاویار های زیادی از کشور عزیزمان ایران به کشور های خارجی و حتی در داخل عرضه می شود این محصولات با ارزش توسط بزرگترین شرکت خاویاری در نقاط مختلف جهان عرضه می شود. بزرگ ترین تولید کننده محصول با ارزش خاویاری در جهان کشور ایران است این کشور از نظر خاویاری در جهان از ارزش بالایی برخوردار است که توسط یکی از نمایندگی های معتبری همچون رایبد خاویار خاویار های با کیفیت ایرانی را عرضه می کند.

شرکت های تولید کننده خاویار در ایران

شرکت های زیادی در کشور پهناور ایران خاویار های با کیفیت را عرضه می کنند این نمایندگی های بزرگ از جمله رایبد خاویار خاویار های با کیفیت ایرانی را علاوه بر داخل کشور به خارج از کشور نیز عرضه می کند. شما عزیزان هزینه خرید خاویار های با کیفیت ایرانی را می توانید با مراجعه به سایت معتبر رایبد خاویار مشاهده کنید رایبد خاویار سعی دارد خاویار های با کیفیت و با هزینه های مناسب تری را به شما عزیزان ارائه دهد.

خاویار های مختلف در کشور ایران عرضه می‌شود که همگی از طعم و کیفیت های ویژه خاص خود برخوردار است این محصولات با ارزش توسط شرکت معتبر با بسته بندی های استاندارد و مختلف به فروش می رسد.

معرفی انواع شرکت های صادرات خاویار

خاویار های زیادی به کشور های مختلف صادر می شود این محصولات با ارزش از انواع مختلف برخوردار است که توسط شرکت رایبد خاویار و شرکت های معتبر دیگر به فروش می رسد شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر رایبد خاویار از قیمت های مناسب این مجموعه با خبر شوید

از کجا خاویار اصل را تهیه کنیم؟

خاویار های زیادی به شما عزیزان در نقاط مختلف کشور عرضه می شود این محصولات با ارزش از طرفداران زیادی در جهان برخوردار است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر رایبد خاویار خاویار های با کیفیت ایرانی را صاحب شوید.

خواص و ویتامین موجود در خاویار

خواص و ویتامین های با ارزش موجود در محصولات با ارزش خاویاری موجب شده است تا این محصولات با ارزش از طرفداران بسیاری در سطح جهان برخوردار باشند مصرف این محصولات با ارزش برای تمام افراد در سنین های مختلف مناسب می باشد چرا که از خواص و ویتامین های بالایی برخوردار است. معمولا خاویار را در وعده های صبحانه بیشتر میل می‌کنند چون که این نوع محصول پروتئین های مورد نیاز در بدن را در طول روز تامین می‌کنند این محصولات با ارزش را بیشتر با زرده تخم مرغ میل می‌کنند.

در هر ۱۰۰ گرم از خاویار شما شاهد:

  • ۲۶۴ کیلوکالری انرژی
  • ۱۹ گرم چربی (۴٫۱ گرم چربی اشباع، ۷ گرم چربی چند اشباع نشده و ۴٫۶ گرم چربی تک اشباع نشده)
  • ۵۸۸ میلی‌گرم کلسترول
  • ۱۵۰۰ میلی‌گرم سدیم
  • ۱۸۱ میلی‌گرم پتاسیم
  • ۴ گرم کربوهیدرات
  • ۲۵ گرم پروتئین
  • ۲۷۵ میلی‌گرم کلسیم
  • ۱۱٫۹ میلی‌گرم آهن
  • ۴۰۰ میلی‌گرم منیزیم

قیمت خاویار ماهی

خاویار یک خوارکی اشرافی و گران است اما باید توجه کرد که ارزش غذایی بالایی دارد وپر از مواد مغذی است.خاویار بسته به نوع آن قیمتش متفاوت است‌.قیمت آن روز به روز در حال تغییراست.در سراسر جهان ۲۸گونه ماهی خاویاری داریم که این خاویار ها بسیار ارزشمند هستند.انواع ماهیان خاویاری عبارت اند از:فیل ماهی،ازون برون،تاس ماهی ایرانی،تاس ماهی روسی از مهمترین ماهی های خاویاری هستند.

قیمت خاویار سیاه

خاویار سیاه به مروارید سیاه معروف است.به دلیل کمیاب بودن دارای قیمت بالایی است.خاویار سیاه دارای مواد مغذی بسیاری و ویتامینAوDوKوCو… دارای کلسترول بالایی است.قیمت آن هر روزه دچار تغییر است.به دلیل محبوبیت بین مردم امروزه خرید خاویار در هر نقطه ومکانی به راحتی و دسترس است.معمولا خاویار در بسته بندی های ۵۰ و۱۰۰و…گرمی قابل مصرف است.برند معتبر رابید خاویار این امکان را به شما عزیزان میدهد که انواع خاویار اصل و باکیفیت را به راحتی و در سریعترین زمان خریداری کنید.برای خرید به سایت رابید خاویار مراجعه کنید.

قیمت هر کیلو خاویار در سال۱۴۰۰

امروزه خاویار نزد مردم بسیار محبوب شده.خاویار خوراکی اشرافی با ارزش غذایی بالا دارای خواص فراوانی است که از بسیاری از بیماری ها جلوگیری وپیشگیری میکند.قیمت خاویار در امسال باتوجه به شرایط اقتصادی دچار تغییرات فراوانی شده.قیمت خاویار بستگی به  نوع وبرند و کیفیت خاویار دارد.خاویار را معمولا در بسته بندی های ۵۰ گرمی به فروش میرسانند.شما می‌توانید به راحتی از طریق سایت معتبر برند رابید خاویار از قیمت خاویار اصل مطلع شده و یک کیلو خاویار باکیفیت را خریداری کنید.

قیمت خاویار در ۱۴۰۰

قیمت ماهی خاویار زنده و خاویارش در سال ۱۴۰۰ چند است؟ خاویار غذای گران و ازرشمند است.قیمت آن روز به روز دچار تغییر است.در سال ۱۴۰۰ هم قیمت انواع خاویار با توجه به نواسانات بازار دچار تغییر شده.برند رابید خاویار برند معتبر با سابقه درخشان و دارای تخصص  در زمینه فروش خاویار است .شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت و مطمعن بودن از کیفیت خاویار اصل به برند رابید خاویار مراجعه کرده و از قیمت بروز خاویار مطلع شده‌.

قیمت خاویار ماهی چند؟

قیمت ماهی خاویار زنده و خاویارش چند است؟ خاویار این خوراکی لذید واشرافی در بین مردم بسیار محبوب است.خاویار دارای فسفر و امگا۳بسیاری است.خاصیت های درمانی بسیاری دارد و از بسیاری بیماری ها جلوگیری میکند.خاویار را میتواند با سبزیجات و نان و…مصرف کرد.برای اطلاع از قیمت خاویار برند های بسیاری آن را به فروش میرسانند.برند رابید خاویار با چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش خاویار است که شما هموطنان میتوانید خاویار اصل را در هر کجای ایران به راحتی خریداری کنید.

قیمت تخم ماهی بلوگا

فیل ماهی در معرض انقراض است.هم اکنون در سراسر کشور استخر ها و پرورش ماهی های بسیاری این ماهی ارزشمند را پرورش میدهند وخاویار آن را استحصال میکنند.این محصول در قوطی های ۵۰و۱۵۰و…در بازار عرضه میشود. به دلیل کمیاب بودن قیمت انواع تخم ماهی از دیگر خاویار ها گران تر است.شما میتوانید برای خرید تخم بلوگا و دیگر خاویار ها واطلاع از قیمت به برند رابید خاویار با سابقه فروش درخشان در زمینه خاویار مراجعه کنید و خاویار اصل را خریداری کنید.

قیمت خاویار درخارج

خاویار غذای ارزشمند وگرانی است که نزد همه مردم با انواع ذائقه ها محبوب است.این خوراکی برای سلامتی بسیار توصیه میشود.هر ساله خاویار های زیادی که به صورت پرورشی یا صید شده از دریای خزر صورت گرفته به کشور های دیگر صادر میشود.خاویار به کشور های اروپایی صادر میشود و سود بسیار زیادی هر ساله ایران تولید از فروش خاویار به دست میاورد..قیمت خاویار با توجه به کمیاب بودن و نوع آن متفاوت است.برای اطلاع از قیمت خاویار میتوانید به سایت و برند رابید خاویار مراجعه و اطمینان از کیفیت عالی و سابقه فروش درخشان این برند خاویار اصل را خریداری کنید.

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.