مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
قیمت خاویار اصل دریای خزر قیمت روز
قیمت خاویار اصل دریای خزر قیمت روز

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
روش تشخیص خاویار اصل

خاویارهای اصیل ایرانی موجود در رایبد

چندین سال است که ایران به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده انواع خاویار در بازار ایران و حتی بین مشتریان جهانی شناخته شده می باشد. هرساله شاهد افزایش آمار خرید داخلی و صادراتی انواع خاویار ایرانی هستیم. خاویار ایرانی با مرغوبیت بالا بعد از فروش و صادرات با همان کیفیت اولیه به دست مشتریان می رسد. انواع خاویار با کیفیت و مرغوب با طعم عالی و خواص بی شمار در شرکت رایبد تولید و برای مشتریان قابل خرید می باشند. انواع خاویار های موجود در فروشگاه اینترنتی رایبد:

  • بلوگا
  • سوروگا
  • استرا
  • بری

اعلام قیمت خاویار در هر ماه

بسیاری از مجموعه ها و برندهای خرید و فروش خاویاری، به صورت ماهانه لیست قیمت خود را تغییر می دهند و شما باید قبل از خرید ابتدا درخواست لیست قیمت جدید محصولات را دریافت کنید. اما در برند رایبد خاویار طی چندین ماه نرخ انواع خاویار در وزن های مختلف و با توجه به کیفیت و مشخصات متنوع خاویار تغییر ایجاد می شود. خاویار های موجود در بازار فروش با توجه به روند تولید و پرورش، توزیع و قرار گیری در مراکز فروش دچار افزایش قیمت می شوند. انواع خاویار سرشار از مرغوبیت بالا و خواص متفاوت درمانی، همچنین سایز و رنگ گوناگون اند. ارزش غذایی خاویار ایران در بین همه طرفداران داخلی و خارج از کشور آشکار و به همین دلیل قیمت بالایی نیز دارد.

لیست قیمت خاویار در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۵

قیمت خاویار در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۵ چقدر است؟ به طور کلی خاویار های ایرانی قیمت ثباتی ندارند و با توجه به شرایط تولید و فروش قیمت گذاری می شوند. البته که خاویار به عنوان گران ترین خوراکی موجود در جهان شناخته شده است. انواع خاویار های ایرانی با طیف رنگی های بسیار و سایز های درشتی که دارند، ارزش بیشتری نیز دارند. این موارد در قیمت گذاری تاثیر گذار می باشند. برای آگاهی دقیق تر از آخرین قیمت خاویار های تولیدی در شرکت های معتبر ایران از جمله شرکت بزرگ رایبد خاویار، می توانید به صورت دلخواه ارتباط بر قرار کنید تا لیست قیمت روز در اختیار شما قرار بگیرد.

قیمت خاویار در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱

در سال ۱۴۰۲ ثبات قیمت خاویار را شاهد بودیم!

در سال ۱۴۰۲ در مجموعه و نمایندگی معتبر رایبد خاویار شما می توانید وضعیت قیمت انواع خاویار را که ثابت بوده است را به راحتی مشاهده نمایید. این شرکت تولیدی و مرکز فروش معتبر تمام محصول های خود را همراه با تازه ترین کیفیت و قیمت های مناسب میان مصرف کننده عرضه می کند. یکی از ویژگی های مثبت در رایبد خاویار شیوه ارسال مناسب و عالی می باشد. البته که محصولات و روند فروش این شرکت تائید شده از سازمان های مرتبط نیز می باشد.

چگونه خاویار اصل بخریم؟

برای خرید خاویار باید شرکت شناخته شده و معتبری که به صورت حرفه ای در خصوص خاویار فعالیت می کند، مراجعه کنید. شرکت رایبد خاویار یکی از عرضه کننده انواع خاویار اصل و با کیفیت ایرانی با قیمت های مناسب می باشد که روش های متنوع ای برای خرید خاویار در اختیار شما قرار داده. شما می توانید از طریق دفتر مرکزی و نمایندگی ها روش خرید حضوری را انتخاب کنید. برای غیرحضوری نیز می توانید با مراجعه به سایت و شبکه های مجازی اقدام به سفارش خاویار کنید. راه های ارتباطی با شرکت رایبد خاویار برای دریافت لیست قیمت و خرید انواع خاویار اصل:

  • فرستادن پیام به شماره های موجود در سایت
  • همچنین برقراری تماس با شماره ها
  • ارسال ایمیل (Info@Raibodcaviar.ir)
  • مراجعه به نمایندگی ها در سراسر ایران
  • مراجعه به دفتر مرکزی در گیلان

فروشگاه رایبد خاویار و نمایندگی ها ایران

فروشگاه رایبد خاویار ایرانی یکی از برترین مجوعه های تولید و فروش انواع ماهیان خاویاری و خاویار در ایران می باشد. ایران از آن جهت که بزرگترین تولید کننده خاویار و ماهیان خاویاری است و صادر کننده بزرگ نیز می باشد، مراکز تولیدی و فروش بسیاری نیز در سراسر ایران دارد. یکی از این شرکت های معتبر و قدیمی، شرکت رایبد خاویار است که در چندین مناطق ایران نمایندگی حضوری فعال دارد. این مجموعه با توجه به مجوزهایی که دارد، می تواند انواع محصولات خاویاری را به صورت گرمی و کیلویی در سراسر ایران و برای همکاران خارج از کشور نیز صادر نماید. نمایندگی های فعال رایبد خاویار:

  • تهران
  • کرج
  • بوشهر
  • تبریز
  • همدان
  • گیلان

تغییرات قیمت شدید در بازار ماهی خاویار

تنها دلیل ایجاد تغییرات در قیمت خاویارها و بازار ماهیان خاویاری نرخ تورم و اقتصاد آنلاین کشور می باشد. از آنجا که بازار ماهیان خاویاری در کشور نیز بسیار زیاد است، قیمت و نرخ خاویارها در هر شرکت و نمایندگی با دیگر شرکت ها ممکن است متفاوت باشد. خاویار یکی از با ارزشترین محصولات اصیل ایرانی می باشد که تنها دلیل اهمیت بسیار بالای محصولات خاصیت بسیار زیاد آنها است.

نوسان قیمت ماهی خاویار در سال ۱۴۰۱

قیمت ماهی خاویاری در سال جدید افزایش یافته به دلیل شرایط اقتصادی آنلاین کشور. اما در مجموعه رایبد خاویار قیمت خاویارها ثابت می باشد. برای دریافت لیست قیمت می توانید به سایت فروشگاه رایبد خاویار مراجعه نمایید. با توجه به اینکه خاویار در بازار ایران با قیمت مناسب عرضه می شود، بسیاری از افراد را می توان دید که برای تهیه آن اقدام می کنند. بخصوص اینکه شرکت های عرضه کننده بهترین خاویار را استانداردهای عالی ارائه می دهند.

black friday banner 26 copy 2 1

خاویار بلوگا امپریال تاپ

خاویارهای اصیل ایرانی موجود در رایبد چندین سال است که ایران به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده انواع خاویار در بازار ایران و حتی بین مشتریان جهانی […]

وزن های بسته‌بندی خاویار

وزن های بسته‌بندی خاویار از 25 گرم تا 125 گرم موجود است.

نوع بسته‌بندی خاویار

نوع بسته‌بندی خاویار شیشه و قوطی فلزی می باشد.

خاویار بری امپریال

وزن های بسته‌بندی خاویار

وزن های بسته‌بندی خاویار از 25 گرم تا 125 گرم موجود است.

نوع بسته‌بندی خاویار

نوع بسته‌بندی خاویار شیشه و قوطی فلزی می باشد.

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است.