مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
قیمت روز خاویار مرغوب ایرانی
قیمت روز خاویار مرغوب ایرانی

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
قیمت روز خاویار مرغوب ایرانی

خاویار مرغوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ کدام خاویار ایرانی از برترین و مرغوب ترین خاویار های جهان محسوب می شود؟ قیمت روز خاویار مرغوب و درجه یک چقدر می باشد؟
خاویار تخم ماهیان خاویاری است که در دل ماهیان نهفته است و امروزه این محصول یکی از پردرآمدترین محصولات جهانی به شمار می رود. خاویار در انواع مختلفی یافت می شود که از بهترین آن ها می توان به بلوگا، سوروگا و آسترا اشاره کرد. البته باید گفت که خاویار ایرانی یکی از برترین خاویار های جهان به حساب می آید و همچنین این محصول می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود.
خاویار بلوگا که یکی از تولیدات فیل ماهی می باشد از برترین خاویار ایرانی به شمار می رود که با نام الماس ایرانی معرفی شده است. البته فیل ماهی در دریای خزر یافت می شود و به دلیل این که سواحل ایران دارای عمق زیادی می باشند صید و شکار این ماهی بسیار مشکل و دشوار است و به همین دلیل این ماهی از گرانترین خاویار را تولید می کند. فیل ماهی با وزن ۱۴۰۰ کیلوگرم وجود دارد و در سن ۱۷ سالگی به سن بلوغ می رسد.

ترکیبات و ویژگی های خاویار مرغوب

خاویار دارای مواد مقوی چون انواع ویتامین ها، پروتئین ها، اسید های چرب، اسید آمینه، هیستامین، ایزولوسین، فسفر و آهن می باشد و البته مواد موجود در خاویار باعث شده است تا در درمان بیماری ها مفید باشد.
البته خاویار مرغوب دارای اشکل مختلفی است و اندازه آن ها متفاوت می باشد و البته چسبندگی و لیزی در خاویار اصل و مرغوب وجود ندارد و از این رو می توان فهمید که خاویار اصل است یا خیر؟
از جمله خواص خاویار ایرانی می توان به درمان بیماری های قلبی و عروقی، درمان افسردگی، ایجاد شادابی در پوست، رشد و ترمیم استخوان ها، درمان بیماری های عفونی، درمان کم خونی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و… اشاره کرد.
خاویار یکی از مقوی ترین مواد غذایی است که از ارزش غذایی و اقتصادی بالایی برخوردار است و همچنین این ماهی در بازار ایران با فروش کمی برخوردار است چرا که دارای قیمت بسیار بالایی است.

قیمت روز خاویار در بازار ایران

همانطور که مستحضر می باشید، خاویار از انواع مختلفی ماهیان خاویاری تولید شده است که البته از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. قجهت اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید با مشاورین واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
منبع: ماهی و میگو ایران

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.