مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
خاویار بلوگا امپریال
خاویار بلوگا امپریال

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوع ماهی

خاویار بلوگا کمیاب ترین، مرغوب ترین و بهترین خاویار دنیاست، و درمیان هم گونه های خود دارای بزرگترین سایز تخم خاویاری، با عطری بسیار عالی و طعم فوق العاده است. هر کدام از خاویار های بلوگا که انواع مختلفی دارند، سایز های متفاوتی را دارند.

مصرف کننده ها به درشت بودن و ریز بودن سایز ها اهمیت می دهند. خاویار بلوگا سایز دانه هایش بزرگ است و اکثر مصرف کننده ها این خاویار را به دلیل کیفیت هایش محبوب می دانند.

خاویار فیل ماهی به بلوگا مربوط می شود. این خاویار نرخ بیشتری به نسبت دیگر گونه های خاویاری دارد به این دلیل که مدت بسیاری طول می کشد تا از ماهی بدست آید.

خواص خاویار

خاویار بلوگا مانند دیگر گونه های خاویاری است از جهت خاصیت. اگر محصول اصل باشد فواید بسیاری دارد و بر عکس.  خواص خاویار یکی از عمده مواردی است که در دوران بارداری به آن اشاره شده است.

این ماده مغذی می‌تواند در دوران بارداری سلامت نوزاد و همچنین مادر را در دوران بعد از زایمان تضمین کند. خاویاری که اصل نباشد نه تنها هیچ خاصیتی ندارد بلکه می تواند ضرر های بسیاری به افراد بزند.

ویژگی های خاویار اصل عبارتند از:

  • تاریخ انقضا 3 الی 6 ماه
  • دارای کد دامپزشکی
  • استحکام نسبتا کم
  • شکل بیضی
  • رنگ های یکدست
  • پلمپ شده می باشند
  • و….

ارزش غذایی

ارزش غذایی خاویار بسیار زیاد می باشد. خاویار دارای پروتیین به مقدار 25 گرم می باشد. هم اسیدهای چرب امگا 3 و هم سلنیوم موجود در خاویار ممکن است از سیستم ایمنی بدن شما حمایت کنند.

سدیوم و اسیدهای چرب امگا 3 نقش مهمی در سلامت سیستم ایمنی دارند و خاویار منبع خوبی از هر دو ماده مغذی است.

نحوه مصرف

خاویار را به روش‌های مختلف می‌توان با سیب‌زمینی ترکیب کرد. از چیپس سیب‌زمینی گرفته تا پوره آن، طعم بی‌نظیری با خاویار دارند. نحوه مصرف خاویار با سیب‌زمینی به‌صورت زیر است:

سیب‌زمینی‌ها را در آب جوش آب‌پز کنید. سپس آن را از آب خارج کنید. قسمت بالایی سیب‌زمینی را با یک برش نازک جدا کنید. با استفاده از قاشق، داخل سیب‌زمینی را خالی و سیب‌زمینی‌های خارج‌شده را له کنید.

فر را با دمای 375 درجه گرم کنید. دو سوم فنجان شیر و یک قاشق چای‌خوری کره را در یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط گرم کنید تا کره ذوب شود. سیب‌زمینی‌های له‌شده، یک چهارم فنجان خامه فریش، مقداری پیازچه و ادویه هایی که دوست دارید به آن اضافه کنید و داخل فر بگذارید و پس از اتمام پخت میل کنید.

شرایط نگهداری

دمای نگهداری برای خاویار در داخل یخچال ها -3 و +1 می باشد. اگر ظروف سرو خاویار ندارید بهتر از بعد از باز شدن درب خاویار محصول را در همان قوطی خودش سرو کنید. اینکار باعث می شود طعم و مزه اصلی خاویار حفظ گردد.

نگهداری خاویار انقدر هم سخت نمی باشد. پس از باز کردن بسته بندی وکیوم شده خاویار به مدت یک هفته الی 10 روز می توانید آن را مصرف کنید.

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.