مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
قیمت خاویار با بسته بندی شیلاتی
قیمت خاویار با بسته بندی شیلاتی

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار سوروگا یا خاویار ماهی اوزون برون

قیمت خاویار با بسته بندی شیلاتی در ایران چند است؟ خاویارهای موجود در ایران با برند های مختلفی وارد بازار می شوند که یکی از آن برند ها برند شیلات است. مراکز مختلفی برای فروش خاویار در ایران وجود دارند که یکی از آنها شیلات کشور است. قیمت های خریدی که خاویارها با برند شیلات دارند تقریبا خیلی گرانتر از بقیه می باشد چذا؟ چون از زمان های قدیم خاویارهای دریایی با این نوع اسم وارد بازار می شد ولی امروزه خاویارهای این شرکت نیز به سبب منقرض شدن ماهیان خاویاری پرورشی شده است.

انواع خاویارهای موجود با بسته بندی شیلاتی

مراکز شیلات یکی از قدیمی ترین مراکز برای استحصال خاویار بوده است، یعنی ماهی های خاویاری که از دریا صید میشد وارد شیلات آن مناطق میشد و خاویارهای آن استحصال و وارد بازار می شد. اما امروزه به سبب صید بسیار زیاد ماهی های خاویاری از دریا ماهی و از بین رفتن خاویارهای دریای این مراکز انواع تخم ماهی های خاویاری که توسط مزارع مختلف برای استحصال وارد شیلات می کنند به قیمت گرانتر به فروش می رسانند. انواع نمونه تخم ماهی های خاویاری که با این نوع برند وارد بازار می شود عبارتند از:

بلوگا

آسترا

بری

سوروگا

و….

لیست قیمت خاویار ۲۵، ۵۰، ۱۰۰ گرمی

قیمت هر یک از خاویارها بر حسب آن نوع خاویار و وزنی که دارند با دیگری متفاوت است. برای خرید بهترین نوع خاویاری که دارای قیمت مناسب تری باشد حتما به مجموعه های معتبر مانند رایبد خاویار در کشور مراجعه نمایید. بهترین خاویاری که با یک قیمت مناسب وارد بازار میشود دارای وزن مناسبی می باشد و وزن های قابل فروششان در بازار عبارتند از:

۲۵ گرمی
۵۰
۱۰۰
۱۲۵
۲۵۰
نیم و یک کیلیویی

ارزان ترین قیمت خاویار در بازار ( قیمت شرکتی)

خاویاری که با قیمت ارزان وارد بازار می شود کدام است؟ انواع نمونه خاویارهایی که در بازار ایران وجود دارد و امروزه در حال خرید و فروش است بسیار متفاوت می باشد. برای خرید خاویار با قیمت مناسب و شرکتی حتما به مجموعه شرکت های معتبر ایرانی مراجعه نمایید چون با این کار می توانید بهترین خاویار را در ایران با یک قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

 

قیمت خاویار بسته بندی

خاویار درجه یک و صادراتی ایران کدام است؟

خریدارانی که قصد دارند کار صادرات خاویار را انجام دهند برایشان این سوال پیش می آید که درجه یک ترین خاویاری که در ایران تولید می شود کدام است؟ فیل ماهی یکی از بهترین ماهی های خاویاری است که در ایران در حال پرورش می باشد، تخم خاویاری که از این ماهی تولید می شود بلوگا نام دارد. خاویار بلوگا یکی از بهترین خاویارهای ایرانی است، چون دارای دارای سایزی درشت و طعمی بسیار فوق العاده می باشد. تمام ویژگی های منحصر به فردی که این خاویار دارند سبب شده تا در زمینه صادرات استفاده شود و خاویار صادراتی ایران باشد.

صادرات خاویار ایرانی با بسته بندی اورجینال و ریپک

محصولاتی که در ایران تولید می شود بسیار مختلف است و یکی از نمونه های آن محصولات خاویار است. از دوران قدیم تا به امروز ایران کشوری بوده با ذخایر خاویار بالا و بیشترین میزان خاویاری که در این کشور تولید می شد مورد صادرات قرار می گرفت. برای اینکه خاویار بعد از استحصال در داخل و یا خارج از کشور به فروش برسد نیاز به دو نوع بسته بندی خاص به نام اورجینال و ریپک دارد، از هر دو نوع این روش ها برای صادرات خاویار استفاده می شود. چگونگی و نحوه شکل چیدمان خاویار برای فروش خارجی به نوع سفارش مشتری بستگی دارد ولی در فروش های داخلی بیشتر از نوع ریپک آن استفاده می نمایند.

برخی از مشخصه های خاویار صادراتی ایرانی:

  • رنگ طبیعی
  • شفافیت مطلوب
  • اندازه دانه های استاندارد
  • نداشتن ناخالصی
  • بسته بن
  • دی بهداشتی
  • داشتن تاییدیه ها
  • و……

مجوزات صادراتی خاویار ایران

هر نوع محصولی که در کشور ایران تولید شود و بخواهد مورد صادرات قرار گیرد و از کشور خارج شود نیاز به یکسری مجوزات خاصی دارد، خاویار نیز همینطور می باشد. شرکت هایی که در زمینه صادرات انواع خاویار مشغولند و در این زمینه فعالیت دارند می توانند این مجوزات را دریافت نمایند و خاویار مد نظر شما را به کشور مقصد صادر نمایند. انواع مجوزات صادراتی خاویار که در کشور ایران برای خاویار گرفته می شوند عبارتند از:

گواهی مبدا و مقصد
سایتس
مجوز حمل و نقل
قرنطینه
دامپزشکی
مجوزات لازم از اتاق بازرگانی
و….

قیمت خاویار بسته بندی

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.