مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
خاویار الماس
خاویار الماس

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
قیمت خرید خاویار الماس ایرانی در بازار کشور چقدر می باشد؟ کدام سایت در خرید و فروش خاویار الماس ایرانی فعالیت دارد؟ در مورد خاویار الماس چه می دانید؟ خاویار از جمله مرغوب ترین انواع غذا های دریایی بوده است که در وعده های صبحانه از آن استفاده می شود. البته این محصول دارای انواع مختلفی بوده است که در کشور ایران توسط ماهیان خاویاری تولید می شود. خاویار گرانترین غذا های دریایی بوده است که با قیمت میلونی در بازار به فروش می رسد و در ادامه در مورد قیمت خاویار مطالبی گفته شده است. البته ایران یکی از تولیدکنندگان عمده خاویار در جهان محسوب می شود که دارای ارزش بالایی است. دریای خزر از تولیدکنندگان و پرورش دهندگان ماهیان خاویاری در جهان به شمار می رود که قادر است بیش از ۹۳ درصد خاویار کل جهان را تولید نماید و به صورت عمده و جزئی در بازار کشور به فروش برساند.

قیمت خاویار الماس در سال ۱۴۰۰

خاویار الماس چیست؟ قیمت خاویار الماس در سال ۱۴۰۰ چند است؟ خاویار الماس تخم دانه های خاویاری است که از شکم ماهی خاویار بلوگا استحصال می شود. این خاویار دارای رنگ بسیار روشن و سفید است. این خاویار دارای نام های دیگری اعم از آلبینو می باشد. رنگ خاص و منحصر به فردی که این خاویار داراد قیمت آن را بالا برده است. خاویاری کمیابی نیز است چون از بین ۱۰۰ تا فیل ماهی یک عدد خاویاری به نام الماس می دهد. قیمت خرید خاویار الماس ایرانی

خاویار الماس یا خاویار بلوگا !؟

خاویار الماس ایرانی که یک نام و برند تجاری خاویار ایرانی محسوب می شود، یکی از گرانترین خاویار جهان معرفی شده است و با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد. تخم خاویاری با رنگ روشن را از ماهی خاویار فیل ماهی استحصا می کنند.. درست متوجه شدید، خاویار الماس از خانواده خاویار بلوگا است که به خاطر رنگ بسیار خاص و منحصر به فردی که دارد به خاویار الماس شناخته می شود. همانطور که می دانید این خاویار دارای رنگ طلایی بوده است و مانند الماس می درخشد. سایت فروشگاهی رایبد خاویار در خرید و فروش انواع ماهی و خاویار فعالیت دارد. شما می توانید از طریق این سایت بهترین انواع محصولات دریایی را به صورت اینترنتی خرید نمایید. جهت اطلاع از قیمت خرید خاویار در ایران می توانید با شماره زیر در تماس باشید.

سایر خاویار های ایرانی کدامند؟

  • خاویار بلوگا
  • خاویار طلایی یا آسترا
  • خاویار بری
  • خاویار سوروگا
  • خاویار کلاسیک یا فشرده
قیمت خرید خاویار الماس

در مورد قیمت خرید خاویار الماس ایران بیش تر بدانید

در مورد مرغوبیت خاویار الماس ایرانی می توان گفت که هر چه رنگ خاویار روشن تر و به طلایی نزدیک تر باشد، مرغوب تر بوده و در پایان از ارزش بیش تری برخوردار است. البته این ماهی خاویار از بزرگترین ماهی های دریای خزر به شمار می رود و از نژاد آلبینو می باشد و همچنین می توان گفت که این ماهی در آب های تمیز و بکر دریای خزر زندگی می کند.خاویار در قرن ۱۵ میلادی به عنوان برترین غذای دریایی شناخته شده است و البته در قرون وسطی اشراف زاده ها از این محصول به عنوان یک غذای سلطنتی استفاده می کردند.

قیمت خرید خاویار الماس ایرانی در رایبد

خاویار الماس ایرانی همانطور که در بالا گفته شد دارای قیمت بالایی بوده است. البته هر کیلو از خاویار الماس ایرانی در بازار جهانی چندین هزار دلار رقم خورده است. قیمت خرید خاویار الماس ایرانی در بسته های ۵۰ گرمی برای تحویل در داخل کشور حدود ۳ میلیونو هشتصد پنجاه هزار تومان می باشد. دلیل قیمت بالای خاویار الماس نسبت به خاویار بلوگا امپریال منحصر به فرد بودن و همچنین کمیاب بودن خاویار الماس می باشد. قیمت خرید خاویار الماس

قیمت خاویار در سال ۲۰۲۳

قیمت خاویار در سال ۲۰۲۱ چند است؟ سال ۲۰۲۱میلادی سالی است که قیمت ها می تواند تغییر نماید. خاویار یک نوع غذای ایرانی است که در کل جهان دارای طرفدارن بسیار زیادی می باشد. و این تخم خاویاری در هر کشور دارای قیمت های مختلفی می باشد. در سال جدید میلادی بهترین خاویارهای ایرانی که محصول بینظیر ایرانی است را با قیمت مناسب خریداری و صادر نمایید.

لیست قیمت خاویار در سال ۲۰۲۱

ارزش و قیمت خاویار الماس ایرانی در سال ۲۰۱۹ در بحث صادرات تغییر چندانی نکرده بود. اما سال ۲۰۱۸ در بازار دخالی کشور تنش بسیار زیادی به وجود آمد. قیمت خاویار در سال ۹۷ خورشیدی تغییرات و نوساناتی را پشت سر گذاشت. در این لیست به قیمت برخی خاویارهای ایرانی اشاره شده است. قیمت خرید خاویار الماس ایرانی

خرید خاویار الماس اصل و استاندارد در تهران

قیمت خرید خاویار الماس ایرانی چند است؟ قیمت انواع مختلف البته اصل ایرانی در این سایت پایین می باشد ولی انواع خاویار های اصل و با کیفیت در این فروشگاه ها وجود دارد. علاوه بر اینکه وزن بالایی دارد این فروشگاه ها می تواند اینترنتی هم خرید و فروش بکند. با اینکه خاویار یکی از گران قیمت ترین غذا های جهان اس.ت یک فرصت مناسب برای افراد سود جو است که بارها از خاویار اصل سود جویی می کنند. که به علت همین مسئله لازم است تا خواص خاویار اصل را به طور کامل بشناسید.

حواسمان باشد خاویار را ارزان نخریم

شاید مردم فکر کنند که خاویار همیشه گران قیمت است و توان خریدش را ندارند ولی مورد توجه عزیزان باشد. شمار نمایندگی های معتبر خاویار الماس ایرانی در کشور کم است. بیشتر نمایندگی های معتبر خاویار الماس ایرانی هم دیگر را شناخته رایبد خاویار یکی از آن شرکت های معتبر است که خاویار را با طعم و مزه خاصی تولید می کند.

فروشگاه خاویارالماس اصل تهران

خاویار الماس ایرانی که امروزه یکی از غذا های محبوب و با ارزشمند شما عزیزان است. خاویار تولید ی در کشور عزیزمان ایران خاویار پرورشی است ایران در تولید کردن خاویار خصوصیت بارزی دارد. آدرس نمایندگی خاویار الماس ایرانی را از پشتیبانی بگیرید. نمایندگی خاویار ایران یکی از معتبر ترین و منحصر به فرد ترین تولیدی خاویار ها است. موظف اند به شما دوست داران خاویار را در قالب کیفیت های اصل و ارگانیک ارائه دهند. ایران ۵ گونه خاویار تولید می کند که بیشتر آن ها صادراتی است.

رنگ جذاب خاویار استرا (طلایی)

یکی از گونه های با ارزش خاویار استرا است. که این گونه ماهیان در دریای خزر و دریاهای پیرامونش زندگی می کنند این نوع خاویار الماس ایرانی را بیشتر برای صبحانه استفاده می کنند. خاویار استرا یک غذای نیرو زا و هضم و جذب آن با سرعت بالایی صورت می گیرند مواد این نوع خاویار که با ارزش است ازاسید امینه های مختلف برای بدن برخودار است. قیمت خرید خاویار الماس

قیمت خاویارالماس در بازار تهران چند است ؟

مراجعه کنید. خاویار که از شکم ماهیان به وجود می آید. بیشتر استان های شمالی وظیفه تولید آن را بر عهده دارند. از استان های شمالی به نمایندگی های مختلف و معتبر مانند رایبد خاویار ارسال می شود. از این نمایندگی های معتبر به ملت شریف ایران عرضه می شود.

قیمت خرید اینترنتی و حضوری خاویار در تهران

در دنیای امروز همواره بیشتر کالا ها و محصولات به صورت اینترنتی خرید و فروش می شود. که خاویار اصل ایرانی به طرق های مختلفی از قبیل اینترنتی و …به فروش می رسد. خاویار الماس ایرانی در بازار تهران با توجه به کیفیت و ارزش بالایی که بر خور دار باشد. به فروش می رسد که تخم ماهی بلوگا از فیل ماهی بدست می آید. که بیشتر در دریای سیاه و دریاچه ادریاک یافت می‌شود این نوع محصول توانایی زندگی در یک سال را دارد.

قیمت خاویار سیبری در بازار تهران

خاویار یکی از لذیذ ترین غذا های با ارزش جهان است که گران قیمت ترین نوع خاویار الماس ایرانی البته با توجه به کیفیت و ارزش بالای آن تخم ماهی بلوگا است. که بیشتر مانند الماس روشن است که به الماس ایرانی معروف است که در حالت کلی ۲۵ درصد لیستین و ۷۵ درصد را کلسترول تشکیل می دهد.

قیمت خرید عمده و تکی خاویار در تهران

در حالت کلی خرید خاویار در تهران به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد در کل ۲۷ نوع از این محصول با ارزش در جهان یافت می‌شود که خاویار های مرغوب از آن ۲۷ نوع ۶ نوع می باشد که تنها ۵ نوع از ۶ نوع حائز اهمیت خاویار در کشور عزیزمان ایران یافت می‌شود. خاویار ها که با یک تولید انبوه در بازارهای ایران به فروش می رسد بعنوان ماهیان خاویاری نام دارد نمیتوان ارزش اقتصادی آن را محاسبه کرد. این خاویار الماس ایرانی انواع ساخت هورمون ها و ساخت آنزیم های مختلف بدن را برخوردار میباشد که همچنین از خواص و ارزش این نوع خاویار میتوان به موارد ذیل اشاره کرد: تسکین درد های مختلف تاثیر عالی در سرطان قیمت خرید خاویار الماس

رنگ خاویار طلایی ( استرا )

استرا یکی از خاویار های صادراتی ایران این خاویار یکی از گونه های خاویار است که از ماهیان شیب چالباش و قره برون گرفته شده است که اندازه کوچکتری نسبت به خاویار های بلوگا دارد. این نوع خاویار دارای مزه فوق العاده ای برخوردار است سایز و گونه ماهیان خاویاری در آن ها موثر است مزه جادویی این خاویار مصرف آن را افزایش می دهد. قیمت خرید خاویار الماس

خرید خاویار امپریال بلوگا و بلوگا رویال

خاویار الماس ایرانی یا تخم ماهی بلوگا که یکی از پرطرفدار ترین و اشرافی ترین غذا های با ارزش ایران است بیشتر مخصوص صبحانه است این خاویار را باید خام میل کرد که اگر پخته شود خواص بسیاری از این خاویار با ارزش حذف میشود. تخم ماهی بلوگا امپریال و رویال از راه های نمایندگی های جا خورده در بازار مانند رایبد خاویار انجام میشود که یکی از گونه های با ارزش ایران تخم ماهی بلوگا است که همین مسئله موجب می‌شود تا این نوع گونه قیمت بسیاری را در بازار های ایران اختصاص یافته است.

مرکز تولید خاویار امپریال

خاویار الماس ایرانی یا تخم ماهی بلوگا امپریال که از قیمت زیادی بهره میبرد و این نوع خاویار بدست آمده از فیل ماهی است که این نوع خاویار را در کنسرو های مخصوص خاویار امپریال قرار میدهند که رایبد خاویار یکی از راه های مراجعه شما عزیزان است. بلوگا امپریال که از خاویار های دانه درشت وظاهری زیبا ترین خاویار است این نوع خاویار با ارزش ۱۲ سال نیاز دارد تاباردار شود و به همین علت است که یکی از گونه های با ارزش تخم ماهی بلوگا امپریال است.

مزارع تولید خاویار در ایران

  • مروارید قروق تالش
  • ندای خزر
  • دریا خاویار
  • آبزی گستران ساعی
  • مزرعه جواد الائمه
  • مزرعه حنطوش زاده
  • مزرعه تاس ماهیان
  • و….

استان های تولید کننده خاویار در ایران

یکی از جاهای مهم زندگی ماهیان خاویاری که دریای خزر است اما در سالهای گذشته موجب کم شدن ماهیان خاویاری شده همواره صید بی رویه ی صیادان بوده. امروزه با زیاد شدن استخر ها و پرورش ماهی های خاویار رو در رو بوده ایم موجب شده است رونق دوباره تولید و صادرات خاویار شده است اکنون در سال صادراتی به کشور های دیگر حدود ۵ تن شده که تا ۱۰ تن صادرات خاویار را نیز داشته ایم. قیمت خرید خاویار الماس

قیمت خرید خاویار فیل ماهی

قیمت خرید تخم ماهی بلوگا امپریال در ایران میان هر یک از شرکت های تولید و خرید فروش ماهیان خاویاری فرق دارد اما در رایبد خاویار لیست ثابت نرخ ها برای شما موجود می باشد. ست قیمت های هر شرکت تولیدی و هر برند فروش ماهی خاویاری با دیگر نمایندگی ها و مزارع های تولید و پرورشی فرق دارند با هم. به لحاظ نیز خواص باید دانست همه تمام گونه ها از این جهت یکسان می باشند.

لیست قیمت خاویارهای ۵۰ گرمی

لیست قیمت خاویارهای ۵۰ گرمی را در کشور می توانید در تمام نمایندگی ها تهیه کنید. یکی از بزرگترین برند ایرانی که بزرگ ترین فروشگاه و سایت فروش انواع ماهیان خاویاری را دارد در کشور، برند ایرانی رایبد خاویار می باشد که برای تمام شهرها به جهت عرضه می تواند خاویار را تولید کند.

قیمت خاویار در سال ۲۰۲۳

قیمت خاویار در هر سایه دچار تغییر هایی می شود زیرا وابسته به شرایط های اقتصادی هر کشور می باشد. گونه ها و ماهیان خاویاری زیرا به یک نوع گونه خطم نمی‌شوند و ایران همچنین دریای خزر دارای چندین نوع گونه ماهی خاویاری درون خود می باشد. قیمت خرید خاویار الماس

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.