مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
فروشنده عمده خاویار پرورشی
فروشنده عمده خاویار پرورشی

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار هر کیلو

خاویار پرورشی نمونه ای از پرفروش ترین انواع خاویار ایرانی است که فروشنده عمده این محصول، شیلات مازندران بوده و انواع خاویار را به صورت بسته بندی به فروش می رساند.
شیلات مازندران، یکی از مراکز پرورش انواع ماهی خاویار در ایران به شمار می رود و ماهیان خاویار را در گونه های مختلف پرورش داده و خاویار آن ها را با قیمت مناسب در بازار به فروش می رساند. فروشنده عمده خاویار پرورشی، شیلات مازندران است و انواع خاویار ایرانی را با نازلترین قیمت در سایت های معتبر کشور عرضه می دارد.

خاویار پرورشی

خاویار پرورشی

خاویار، از محصولات غذایی بسیار مقوی بوده که در میان وعده ها استفاده می شود. این محصول در انواع مختلف در بازار به فروش می رسد که از نظر ارزش غذایی و کیفیت با هم متفاوت هستند. از انواع خاویار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاویار بلوگا یا فیل ماهی
  •  خاویار قره برون یا تاس ماهی
  • خاویار چالباش
  • خاویار شیب
  • خاویار اوزون برون

امروزه در ایران به دلیل نایاب بودن ماهیان خاویار، مراکز پرورش عمده ای در سراسر کشور به ویژه در مازندران برپا شده است که انواع ماهی خاویار را پرورش می دهد. البته از ماهیان پرورشی، خاویار استخراج می شود که دارای ارزش غذایی زیادی بوده است و در بازار به دلیل قیمت مناسب با فروش خوبی همراه می باشد.

خاویار پرورشی

تولید کننده خاویار پرورشی صادراتی

خاویار صادراتی، یکی از گرانترین انواع خاویار ایرانی است که تولید کننده اصلی آن دریای خزر است. ناگفته نماند که امروزه به پرورش ماهی های خاویار در سراسر کشور پرداخته می شود و اما خاویار این ماهی ها به صورت صادراتی به بخش های مختلف جهان صادر می شود. بیش ترین میزان صادرات خاویار از نوع پرورشی به کشور های زیر صورت می گیرد:
 صادرات خاویار به کشور های اروپایی
 صادرات خاویار به آمریکا
 صادرات خاویار به سوئیس
 صادرات خاویار به آلمان
 صادرات خاویار به فرانسه
 صادرات خاویار به هلند
 صادرات خاویار به اسپانیا
 صادرات خاویار به امارات متحده عربی

خاویار پرورشی

فروشنده عمده انواع خاویار پرورشی

آیا می دانید بزرگترین مرکز تکثیر و پرورش خاویار در ایران چه کسی است؟ خاویار پرورشی در مناطقی از ساری و جویبار تولید می شود که البته بزرگترین مزرعه پرورش ماهی خاویار در کشور محسوب شده است. ناگفته نماند که بزرگترین فروشنده عمده خاویار پرورشی در ایران، مازندران بوده و دارای هجده مرکز پرورش ماهی خاویار می باشد.
خاویار های پرورشی به دو صورت در بازار به فروش می رسند که عبارت اند از:

  •  خاویار دریایی
  •  خاویار پرورشی

خاویار از نوع پرورشی به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب، از پرفروش ترین نوع خاویار محسوب می شود و به دلیل نایاب بودن خاویار دریایی، بیش ترین تقاضای بازار مربوط به خاویار از نوع پرورشی است.

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.