مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
صادرات خاویار ایران به سوئیس
صادرات خاویار ایران به سوئیس

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
بازار خاویار ایران در دوحه

صادرات خاویار ایران به سوئیس وکشورهای مختلف اروپایی مانند آلمان و بلژیک یکی از اهدافی ست که شرکت های بزرگ و مطرح تولید کننده آن را دنبال می کنند. ایران به لحاظ منابع طبیعی به اندازه ای قوی ست که می توان شاهد تولید و صادرات محصولات مختلف از مناطق مختلف کشور بود. چرا که هم اقلیمی مطلوب داشته و هم از نظر جغرافیایی دسترسی خوبی به مناطق مختلف دنیا دارد. لذا اغلب محصولات مرغوب تولید شده در کشور برای صادرات به سراسر دنیا انتخاب می شوند. خاویار یکی از تولیداتی ست که ایران توانسته نام خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده آن در دنیا مطرح کند. چرا که حجم زیادی از خاویار طبیعی و درجه یک جهان توسط شرکت های فعال در کشور به دنیا ارائه می شود.

خاویار درجه یک ایران

آنچه به عنوان خاویار ایران در کشورهای مختلف دنیا محبوبیت خوبی کسب کرد است، از نظر کیفیت و طعم بسیار عالی بوده و مصرف کننده های مختلف آنها را به صورت وِیژه انتخاب و خرید می کنند. لذا در سالهای اخیر که شرایط تولید خاویار در ایران بهتر شده، می توان شاهد صادرات بهتر این محصول به کشورهای مختلف دنیا بود. تا جایی که گونه های مختلفی از خاویار ایرانی در بازار جهانی عرضه می شوند.

برخی از این گونه ها عبارت اند از:

  • خاویار قرمز
  •  ماهی اوزون برون
  • خاویار فیل ماهی
  •  طلایی
  • خاویار آسترا

صادرات خاویار ایران به سوئیس

 

صادرات خاویار ایران به سوئیس

کشورهای اروپایی را می توان مهمترین مشتریان خاویار ایران دانست. زیرا کیفیت این محصول مورد تایید آنها بوده و همیشه مقادیر زیادی از انواع خاویار را خریداری می کنند. این موضوع به شرکت های ایرانی فرصتی داده است تا بتوانند از ظرفیت بازارهای این کشورها بهره گیرند. صادرات خاویار ایران به کشورهایی مانند سوئیس، بلژیک و آلمان سبب شده شرکت های تولید کننده به صورت تخصصی تر بر روی محصول خاویار فعالیت کرده و فروش تولیدات خود را افزایش دهند.

صادرات خاویار به اروپا

اروپا متقاضی هرساله خاویار برای واردات است. بسته بندی خاویار برای صادرات ، ۳۰گرمی، ۱۰۰، نیم کیلویی ، یک کیلویی نیز می باشد. قیمت خاویار برای اروپاییان مهم نیست بلکه آنها بسیار به کیفیت آن توجه می کنند. هر کیلو گرم خاویار ایرانی با قیمت حدودا ۱۸۰۰ یورو در کشور های اروپایی در وزن ۵۰ گرمی به فروش می رسد.

صادرات خاویار به کشورهای مختلف

خاویار که هرساله مشتریان خارجی زیادی جذب خود می کند و مردم آگاه تر از خواص خاویار می شوند روند فروش و صادرات رو به بالایی دارد. با ورود خاویار ایرانی به بازار کشور های مختلف از جمله ترکیه باعث رونق صادرات خاویار ایرانی می شود و تاجران ایرانی که در صادرات خاویار فعالیت دارند در زمینه صادرات و بازار خاویار کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کنند.

بهترین خاویار صادراتی کدام است؟

خاویار بلوگا که به عنوان بهترین خاویار برای مصرف و صادرات شناخته شده که طعمی مرغوب و منحصر به فرد دارد و دارای روند فروش بالایی می باشد. این نوع خاویار یکی از کمیاب ترین و مرغوب ترین خاویار های دنیاست که از بقیه خاویار ها بزرگ تر است. معمولا خواهان رنگ روشن این نوع خاویار بیشتر است. قیمت این نوع خاویار بستگی به کیفیت و مقدار آن و قیمت روز دارد. برای خرید این خاویار نیز به صورت حضوری و یا اینترنتی می توانید اقدام کنید.

قیمت انواع خاویار صادراتی چند؟

برای آگاهی از تمامی قیمت های خاویار صادراتی می توانید به صورت حضوری و هم غیر حضوری از طریق سایت های معتبر و رسمی آخرین اطلاعات را کسب کنید. قیمت انواع خاویار ها، چه پرورشی و چه اصل و دریایی متفاوت و منحصر به فرد است و به صورت مداوم در حال تغییر می باشد.

قیمت آنلاین خاویار برای صادرات

مراکز های فروش که در ایران به صورت اینترنتی فعالیت دارند همگی کیفیت خاویار را مورد بررسی قرار می دهند. خاویار های تقلبی وارد کشور شده و مراکز های فروش سعی بر این دارند بهترین نوع خاویار از نظر کیفیت را به دست متقاضیان ایرانی و خارجی برسانند. برای خرید هرگونه خاویار به مراکز های معتبر آنلاین مراجعه کنید که بتوانید خاویار هارا با قیمت روز و مناسب خریداری کنید.

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *