مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
خاویار الماس صادراتی
خاویار الماس صادراتی

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
کشور های خریدار خاویار ایران

صادرات خاویار الماس بیشتر به کدام کشور های انجام می شود؟ آیا می دانید گرانترین خاویار دنیا چه خاویاری است؟ مرغوب ترین خاویار کدام است؟ خاویار یکی از بهترین مواد غذایی است که در اصطلاح همان تخم ماهیان می باشند و تمامی ماهیان قادر به تولید خاویار نیستند و تنها ۲۷ گونه از آن به تولید خاویار می پردازند. البته از جمله ماهیان خاویاری که در جهان و البته در دریای خزر می توانند بیش از نود درصد از خاویار را تأمین نمایند فیل ماهی، تاس ماهی روسی و ایرانی، شیب، اوزون برون و… می باشد. [box type=”info” align=”alignright” class=”” width=”5″]ماهیان خاویاری در قسمت های جنوبی دریای خزر رشد می کنند و از جمله برترین آن ها که خاویار آن با قیمت گران و ارزش بالایی برخوردار است خاویار فیل ماهی نام دارد.[/box]

صادرات خاویار الماس مرغوب

صادرات خاویار الماس مرغوب

خاویار الماس به خاویاری گفته می شود که دارای رنگ روشن باشد. به خاویار الماس خاویار طلایی نیز گفته می شود. خاویار الماس مختص ماهیان خاویاری است. بعضی از فیل ماهی ها دارای خاویاری با رنگ روشن هستن و یا خاویار ماهی آسترا که رنگ روشن است را خاویار الماس می نامند این خاویار دارای رنگ بسیار جذابی است که باعث شده تا چندین برابر صادراتش افزایش یابد. بعضی از افراد خاویار قرمز ماهی قزل آلا که تخمش است را به عنوان خاویار الماس یا طلایی به فروش می رسانند.

[aparat id=’2bJxw’]

معروف ترین و مرغوب ترین خاویار ایرانی

خاویار الماس گونه ای خاویار ایرانی است که از فیل ماهی استخراج می شود و به دلیل این که مانند الماس می درخشد به الماس ایرانی معروف است. البته بهتر است بدانید خاویار الماس توسط خانه خاویار به نقاط مختلف کشور صادر می گردد و به دلیل رنگ روشن و شفافی که دارد مورد توجه قرار می گیرد. از خواص خاویار الماس یا بلوگا می توان به شادابی پوست و داشتن انواع ویتامین ها، داشتن انرژی زیاد و فسفر فراوان، داشتن انواع ویتامین ها، تقویت قوای جنسی در مردان و زنان و… اشاره کرد. البته این محصول برای درمان بیماری های قلبی و عروقی، درمان سرطان، افسردگی بسیار مفید است.

معروف ترین و مرغوب ترین خاویار ایرانی

صادرات خاویار به کشور های جهانی

خاویار یکی از بهترین مواد غذایی است که به دلیل داشتن قیمت زیاد در ایران فروش خوبی ندارد و این محصول بیش تر به کشور های آمریکایی صادر می گردد. کشورهایی که خاویار ایرانی به آنها صادر می شود.

  • آلمان
  • انگلیس
  • فرانسه
  • ژاپن
  • قطر
  • امازات
  • ااتریش
  • ایتالیا
  • هنگ کنگ
  • و…

صادرات خاویار به کشور های جهانی

قیمت انواع خاویار الماس

قیمت انواع خاویار الماس بستگی به این دارد که این نوع از کدام خاویار است خاویار الماس درجه یک و یا درجه دو. مشتریانی که تمایل به خرید دارند و قبل از خرید خود باید از قیمت نیز به اسنی و کیفیت های مرغوب محصولات مطلع گردند میتوانند پس از مراجعه به نمایندگی رایبد خاویار با کیفیت ترین محصولات را به همراه بسته بندی های بسیار مناسب قوطی و نیز شیشه ای با انها، انان را به صورت انلاین و حضوری خرید نمایند و اگر اینترنتی خرید کردند محصول را درب منزل تحویل بگیرند.

انواع خاویار الماس در ایران

  • خاویار الماس رویال
  • خاویار الماس درجه یک
  • خاویار الماس درجه دو

قیمت انواع خاویار الماس

صادرات عمده خاویار الماس

صادرات عمده خاویار الماس از طریق نمایندگی های بسیار معتبر ایرانی در کشور بین مشتریان خاویاری به راحتی عرضه میگردد که برای خرید با اطمینان خود میتوانند به سایت فروشگاه و نمایندگی معتبر و بهداشتی بسیار مجهز و بزرگ خاویار ایران مراجعه نمایند. خاویار الماس را میدانید که به کدام نوع ار خاویار گفته می شود و نام دیگر کدامین ماهی خاویاری است؟ [box type=”success” align=”alignright” class=”” width=”5″]خاویار الماس اسم دیگر خاویار بلوگا است که به دلیل اینکه دانه های بسیار شفاف و بزرگی را دارد به الماس معروف می باشد.[/box]

صادرات عمده خاویار الماس

صادرات عمده خاویار الماس مرغوب

صادرات عمده خاویار الماس مرغوب از ایران به کشورهای بزرگ و کوچک جهان زیرا ایران اولین و بزرگترین تولید کننده ماهیان خاویاری صادراتی میباشد و کشورهای زیادی خواهان محصولات خاویاری ایران و از طرفدارانشان هستند. برای صادرات بدون درد سر های بسیار زیاد و متفاوت به صورت اسان از یک شرکت تولیدی بسیار معتبر میتوانید به نمایندگی تولیدی رایبد خاویار مراجعه نمایید تا به همراه مجوز صادراتی محصول مورد نظر خود را به کشورهای خارجی صادر نمایید.

صادرات عمده خاویار الماس مرغوب

خاویار الماس و مرغوبیت آن

خاویار الماس و مرغوبیت ان بسیار جا افتاده بر سر زبان های مشتریان خاویاری چه ثابت و یا متغیر ان می باشد که اولین اقدام جهت خرید بیشتر به سمت خاویار الماس که از نام و اسم های دیگر خاویار فیل ماهی می باشد میروند و این به دلیل داشتن طرفدار بسیار زیاد این خاویار در میان بازارهای خارجی و داخلی کشور ما می باشد. همانطور که میدانید دلیل خرید نمودن خاویار بلوگا امپریال و یا الماس در ایران به دلیل بومی بودن این ماهی در دریای ان می باشد.

خاویار الماس و مرغوبیت آن

صادرات مستقیم خاویار الماس

صادرات مستقیم خاویار الماس در حال حاضر رو به رشد می باشد زیرا مشتریان بازارهای داخلی ایران به دلیل دسترسی اسان به انواعع خاویارها و همینطور اطلاعاتی که درباره انها دارند بیشتر جذب خاویارها و ماهیان خاویاری ایران به نسبت بازارهای صادراتی خارجی شده اند. برای صادر کردن محصولات مورد نظر خود بدون صرف کردن هزینه های بسیار برای محصول میتوانید به راحتی تنها با مراجعه به نمایندگی رایبد خاویار محصول خود را در بسته بندی مخصوص به صادرات ارسال نمایید.

انواع مجوزها برای صادرات مستقیم خاویار الماس

مجوز دامپزشکی برای صادرات مستقیم خاویار

مجوز سایتس برای صادرات مستقیم خاویار

مجوز حمل و نقل برای صادرات مستقیم خاویار

مجوز قرنطینه برای صادرات مستقیم خاویار

مجوز و گواهی مبدا برای صادرات مستقیم خاویار

مجوز و گواهی مقصد برای صادرات مستقیم خاویار

مجوز کارت بازرگانی برای صادرات مستقیم خاویار

و………..

صادرات مستقیم خاویار الماس

سایت آنلاین خرید خاویار

سایت انلاین خرید خاویار و خرید خود را از رایبد خاویار بسیار معتبر و دارای معتبری ترین مجوزها برای صادرات محصولات بهره ببرید. [box type=”success” align=”alignright” class=”” width=”5″]برای خرید به سایت فروشگاه انلاین رایبد خاویار مراجعه نمایند و پس از سفارش محصول بدون اتلاف کردن وقت محصول را درب منزل خود تحویل گیرند. [/box]خاویار انواع مختلفی دارد که شامل ۲۷ گونه ماهی است و ۶ نوع آن در دریای خزر زیست می کنند. گوشت ماهی خاویار هم مثل سایر ماهی هاست. خاویار طلایی و سرخ و سیاه که البته در این میان خاویار سیاه از ارزشی قابل توجه برخوردار است.

سایت آنلاین خرید خاویار

صادرات خاویار الماس

صادرات خاویار الماس بیشتر صورت میگیرد از ایران به کشورهای بزرگ و کوچک جهان زیرا ایران اولین و بزرگترین تولید کننده ماهیان خاویاری صادراتی میباشد و کشورهای زیادی خواهان محصولات خاویاری ایران و از طرفدارانشان هستند. برای مراجعه به نمایندگی های انلاین کشور جهت تهی خاویار و نیز برای صادر کردن میتوانید اقدام به نمایندگی رایبد خاویار نمایید و از کیفیت تمامی محصولات این نمایندگی هنگام میل نمودن در هر وعده غذایی خود بهره بسیار زیادی ببرید.

صادرات خاویار الماس

فواید خاویار الماس

فواید خاویار الماس نیز بسیار می باشد که باید بدانید خاویار فرقی ندارد که در کدام نوع و از کدام گونه های باشند. [box type=”warning” align=”alignright” class=”” width=”5″]درصورتی که محصولات خاویاری اصل باشند و دارای درب های پلمپ شده و تاریخ های تولیدی و انقضا باشند دارای بهترین و تازه ترین خواص ها می باشند که برای تهیه این نو محصول به سایت فروشگاه برند رایبد خاویار مراجعه نمایید.[/box] در مورد خواص های این محصول به یک مورد از هزاران مورد اشاره میکنیم که مقادیر زیاد ویتامین D موجود در این ماده‌ی غذایی ارزشمند، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. رایبد خاویار تنها نمایندگی رسمی انلاین اینترنتی است که دارای فعالیت هاو  سوابق بسیار درخشان و زیادی می باشد.

فواید خاویار الماس

انواع خاویار بلوگا الماس صادراتی

انواع خاویار بلوگا الماس صادراتی از نوع درجه دو  و یک ان می باشد. خاویار بلوگا امپریال که این خاویار یکی از بهترین گونه های و مهم ترین نوع خاویاری در ایران در بین ماهیان خاویاری میباشد و از نظر کیفیت در رتبه اول در سطح کشور و جهان قرار دارد که جزو بیشتر آمارهای خاویار برای صادرات به جهان می باشد. این خاویار را با قیمت بسیار مهم و برای صادرات با کیفیتی عالی میتوانید به نمایندگی های خاویار ایرانی مراجعه نمایید تا از کیفیت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

انواع خاویار بلوگا صادراتی در ایران

  • خاویار بلوگا سه صفر صادراتی
  • خاویار بلوگا امپریال صادراتی
  • خاویار بلوگا درجه یک صادراتی
  • خاویار بلوگا درجه دو صادراتی

انواع خاویار بلوگا الماس صادراتی

خرید خاویار الماس باکیفیت از سایت های اینترنتی

خرید خاویار الماس با کیفیت از سایت های اینترنتی بسیار معتبر همانند رایبد خاویار که دلیل ارزان بودنش این است که این نمایندگی و مرکز تولیدی خاویار بی واسطه می باشد، میتوانید تجربه نمایید تا مشتری ثابت نمایندگی مهم کشور شوید. خاویار بلوگا امپریال و یا خاویار سیاه یکی از گونه های بسیار مهم ماهیان خاویاری در ایران میباشد که از نظر کیفیت بیشترین و بهترین کیفیت را در خود دارد. این خاویار از ماهی ازون برون که واقع در دریای خزر میباشد و بومی کشور است بدست می اید که بزرگترین ماهی دریا نیز به شمار میرود.

خرید خاویار الماس باکیفیت از سایت های اینترنتی

تولید خاویار الماس به صورت پرورشی

تولید خاویار الماس به صورت پرورشی تنها در نمایندگی های مهم کشور که دارای بزرگترین مزارع تولیدی هستند مانند خاویار ایران صورت میگیرد که ۲۵ سال سابقه را به خود تعلق داده است. فروش خاویار پرورشی برای داخل و خارج از کشور نیز میباشد که توسط نمایندگی ها و مراکز معتبری خاویاری در ایران صورت می گیرد و علاوه بر صادر کردن محصولات ان ها با به صورت اصل و ارگانیک در بسته بندی های کاملا لوکس و شیک در داخل ایران بین مشتریان عرضه می نمایند. تخم های خاویار در شمار اشرافی‌ترین صبحانه جهان به حساب می ایند که دارای خواص زیاد و بالایی است.

تولید خاویار الماس به صورت پرورشی

خواص و ویژگی خاویار درجه یک ایرانی

خواص و ویژگی خاویار درجه یک ایرانی بسیار زیاد و دارای بهترین خواص ها می باشند. [box type=”error” align=”alignright” class=”” width=”5″]خاویار از دسته بهترین مواد غذایی است که در ماهی خاویاری پنهان شده است و البته این محصول از گرانترین مواد غذایی و دریایی به شمار می رود.[/box] خاویار از طعم و بوی بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای پروتئین زیادی می باشد و همچنین از اسید آمینه های آرژنین و هیستامین تشکیل شده است. خاویار از نظر چربی به دو دسته تقسیم بندی می شود که دارای ۲۵ درصد چربی کلسترول و ۷۵ درصد لستین بوده است. خاویارهای اصیل ایرانی حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم است که به مقابله با فشار خون بالا کمک می‌کند.

انواع خواص مهم خاویار

  • مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا ۳ در خاویار وجود دارد.
  •  از مهم ترین خواص خاویار وجود سلنیوم آلی آن است.
  • خاویار سرشار از ویتامین ب ۱۲ است.
  • خاویار یکی از محصولات مهم در درمان بیماری افسردگی است.
  • خاویار باعث درمان ناتوانی جنسی می شود.
  • خاویار باعث درمان تمام بیماری ها در چشم ها میباشد.
  • خاویار در درمان بیماری آنمی نیز مفید می باشد
  • خاویار به درمان کلیه سرطان ها کمک می کند.
  • خاویار در درمان کلیه بیماری ها حتی آلزایمر نیز مفید می باشد.
  • خاویار تضمین مهمی رای سلامت استخوان ها می باشد.
  • و……….

خواص و ویژگی خاویار درجه یک ایرانی

عرضه خاویار درجه یک ایرانی

عرضه خاویار درجه یک ایرانی در بیت تمام نمایندگی ها صورت میگیرد و شرکت خاویار ایران را باید این چنین درباره این برند بسیار بزرگ گفت که خاویار ایران به صورت مستقیم انواع محصولات خاویاری را پس از تولید و پرورش از مزارع پرورشی خاویار انها را در بسته بندی های قوطی و شیشه ای کاملا لوکس و شیک از طریق فروشگاه اینترنتی خود به صورت تازه به همراه قیمت های کاملا ارزان و مناسب با نوع محصولات در اختیار مشتریان خاویاری خود قرار میدهد.

عرضه خاویار درجه یک ایرانی

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.