مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
خرید خاویار پرورشی اصل و درجه یک ایرانی
خرید خاویار پرورشی اصل و درجه یک ایرانی

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

خرید خاویار پرورشی اصل و درجه یک ایرانی

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خرید کنسرو خاویار

خاویار چیست؟ خاویار پرورشی با دریایی چه تفاوتی دارد؟ برای خرید خاویار ایرانی پرورشی اصل و درجه یک ایرانی چه باید کرد؟ به کجا مراجعه نمود؟ آیا می دانید خاویار درجه یک ایرانی در بازار با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ خاویار گونه ای از تخم ماهیان خاویاری بوده است که در بخش های مختلفی از جهان دیده می شود. البته ماهیان خاویار دارای ۲۸ گونه در جهان می باشند که از این تعداد ۶ گونه از این ماهیان در کشور ایران یافت می شود. از بهترین ماهیان خاویار در دریای خزر ایران یافت شده و در بازار قیمت خاویار ایرانی بسیار بالاتر از خاویار های دیگر می باشد.

قیمت خاویار صادراتی چقدر است؟

در ارائه خاویار صادراتی به دیگر کشورها قیمت یکی از شاخصه هایی ست که سبب جذب مشتریان بیشتر خواهد شد. زیرا این فاکتور در اغلب مواقع از شاخصه های دیگر مانند کیفیت، نوع خاویار و بسته بندی آن تاثیر می گیرد. با توجه به اینکه صادرات خاویار می تواند حاشیه سود شرکتهای ایرانی را بهتر کند، مسلما توجه به مرغوبیت و کیفیت آن با در نظر گرفتن قیمت بسیار مهم است. لذا وقتی صادر کننده ها به این موضوع اهمیت می دهند، مشتریان زیادی را از داخل و خارج کشور جذب خود خواهند کرد. ایرانی ها در اعلام قیمت خاویار صادراتی دقت نظر زیادی داشته و معمولا آنها را با توجه به مقایسه محصول دیگر کشورها ارائه خواهند داد. در این صورت صادرات می تواند با سودآوری مطلوبی همواره بوده و مشتریان مختلف به این موضوع اهمیت زیادی می دهند.

قیمت خاویار صادراتی چقدر است؟

از جمله ماهیان خاویاری که در تولید خاویار نقش دارند:

  • تاس ماهی ایرانی
  • تاس ماهی روسی
  • چالباش
  • قره برون
  • اوزون برون
  • فیل ماهی
  • ماهی شیب
  • ماهی استرلیاد
  • ماهی بستر
  • ماهی سیبری
  • و…..

دریای خزر یکی از بزرگترین دریا هایی است که توانسته است. بیش از ۹۰ درصد از خاویار کل جهان را فراهم آورد و همچنین این دریا به خوبی توانسته است. بهترین ماهیان خاویاری را پرورش و وارد بازار نماید. از برترین انواع خاویار ایرانی می توان به خاویار بلوگا اشاره کرد.  این نوع خاویار طلایی از فیل ماهی استخراج می شود و از مرغوب ترین انواع خاویار معرفی شده است.

مزرعه پرورش ماهی خاویاری در کالیفرنیا آمریکا

خصوصیات خاویار پرورشی

با وجود کمیاب بودن ماهیان خاویاری و همچنین سخت و دشوار بودن صید این ماهیان، پرورش دهندگان تصمیم به پرورش ماهیان خاویار و تولید خاویار در جهان گرفتند. البته هر ساله بیش از سه تن از خاویار ایرانی در جهان به فروش می رسد و کشور ایران توانسته است از نظر پرورش ماهی خاویار موفق باشد و بیش ترین خاویار کل جهان را تأمین نماید. البته باید بدانید که هر چیزی که به صورت طبیعی وجود داشته باشد، بهتر و مرغوب تر است و این موضوع در مورد خاویار نیز صدق می کند. خاویار دریایی از مرغوبیت و قیمت بالاتری نسبت به خاویار پرورشی برخوردار می باشد و اما به دلیل کمیاب بودن خاویار دریایی، خاویار پرورشی جای آن را می گیرد.

انواع خاویار های مرغوب ایران

  1. خاویار بلوگا ایرانی
  2. خاویار آسترا ایرانی
  3. خاویار سوروگا ایرانی
  4. خاویار بری ایرانی
  5. خاویار فشرده ایرانی
  6. خاویار طلایی ایرانی
  7. خاویار شیلات ایرانی

نوع بسته بندی خاویار

بسته بندی از موضوعاتی ست که می تواند تاثیر مستقیم بر روی صادرات خاویار داشته باشد. به این ترتیب بسته بندی های خاویار با توجه به سفارش مشتریان دیگر کشورها ارائه شده و در کیفیت آنها دقت زیادی خواهد شد. شرکت های ایرانی با توجه به اینکه در زمینه تولید انواع خاویار تخصص داشته و بهترین بسته بندی ها را برای این منظور مد نظر قرار می دهند، امروزه در سراسر دنیا فعالیت دارند. لذا آنچه باید در رابطه با بسته بندی خاویار رعایت شود مد نظر آنها بوده و همواره بهترین ها را راهی بازار می کنند. اندازه، کیفیت و بهداشتی بودن بسته بندی خاویار از مهمترین موضوعاتی ست که باید شرکتهای تولید کننده به آن توجه داشته و براساس آن محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کنند.

ویژگی های خاویار اصل و تفاوت آن با خاویار تقلبی

خاویار اصل و درجه یک دارای ویژگی هایی است که در خاویار های تقلبی دیده نمی شود. البته می توان گفت که خاویار اصل از هیچ چسبندگی برخوردار نمی باشند و از اشکال مختلف و اندازه های متفاوتی برخوردار هستند ولی خاویار تقلبی دارای شکل های دایره ای بوده و در اندازه های یکسانی دیده می شوند.

ویژگی های خاویار اصل و تفاوت آن با خاویار تقلبی

خرید خاویار ایرانی پرورشی اصل

شما می توانید بهترین انواع خاویار ایرانی را از سایت فروشگاهی رایبد خاویار به صورت اینترنتی خرید نمایید. خرید خاویار پرورشی اصل و درجه یک ایرانی از رایبد خاویار www.raibodcaviar.ir به صورت عمده و جزئی انجام می شود و با تماس از طریق شماره زیر به خرید انواع خاویار بپردازید.

انواع ویتامین های موجود در خاویار

  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • ویتامین E
  • ویتامین K
  • ویتامین C
  • وتیامین (B1)
  • ریبوفلاوین (B2)
  • نیاسین (B3)
  • کولین (B4)
  • پانتوتنیک اسید (B5)
  • ویتامین B6
  • فولات (B9)
  • ویتامین B12

خرید خاویار ایرانی

خرید خاویار ایرانی را می توان از نوع پرورشی اصل و درجه یک به صورت مستقیم از مراکز عرضه کننده با یک قیمت داشت. این مجموعه ها همواره به روز بوده و مشتریان زیادی را تامین نیاز می کنند. بهره گیری از ظرفیت هایی که در ایران به منظور پرورش خاویار فراهم بوده امروزه شرکت های زیادی را جذب خود نموده و تولیدات خوبی را راهی بازار کرده اند. این محصول را می توان هم در بازار داخلی و هم خارجی فروش آنها را دنبال نمود. هر چقدر تولیدی های خاویار در ایران تلاش بیشتری را بکار گیرند، توانایی خود را در فروش آنها بالا برده و در بازارهای مختلف عملکرد خوبی خواهند داشت. با توجه به اینکه صادرات خاویار از نظر سودآوری شرایط بهتری را فراهم می کند، خریداران بهترین نوع آنها را به دیگر کشورها ارائه می دهند.

خرید خاویار ایرانی

تولید خاویار پرورشی در ایران

پرورش خاویار در مجموعه های تخصصی و مطلوب با بهره گیری از دانش روز و روش های جدید سبب شده امروزه ایران محصول بهتری را راهی بازار کند. به این ترتیب عرضه کننده ها توانسته اند مشتریان زیادی را در دیگر کشورها تامین نیاز نموده و با آنها همکاری کنند. با توجه به اینکه ایرانی ها در راستای تولید انواع خاویار تجربه داشته و از گذشته محصول آنها در دنیا محبوبیت داشته، فروش بسیار خوبی از آنها را رقم زده اند. به این ترتیب که محصولاتشان دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور بوده و بهترین ها را از ایرانی ها تهیه می کنند.

مراکز و مزارع پرورش ماهی خاویار

راه اندازی مراکز و مزارع پرورش ماهی خاویاری در استان ها و شهرهای مختلف ایران سبب شده این فعالیت بیشتر مورد توجه بوده و محصول بهتری را تولید کنند. این ماهیان که دارای رفتار متفاوت از دیگر ماهیان هستند، باید به صورت حرفه ای تر نگهداری شوند. با آنکه هدف اصلی مزارع پرورش ماهی خاویاری تولید خاویار خوراکی است، اما در برخی از مجموعه ها می توان شاهد تولید گوشت ماهی خاویاری نیز بود. این ماهی دارای گوشت بسیار لذیذ و مفید بوده که مصرف کننده های زیادی آن را مورد استفاده قرار داده و از مزیت های آن بهره می گیرند.

 

مراکز و مزارع پرورش ماهی خاویاری

قیمت خاویار پرورشی در ایران

قیمت خاویار در بازار متفاوت بوده و معمولا نوع پرورشی آنها از نوع شیلات ارزان تر می باشند. به همین دلیل وقتی در بازار ایران خاویار پرورشی توزیع می شود، مصرف کننده ها راحت تر آن را مد نظر قرار داده و سفارش خرید می دهند. این نوع خاویار از نظر کیفیت و مرغوبیت در وضعیت مطلوبی بوده و افرادی که آنها را سفارش خرید می دهند، از طعم آنها ابراز رضایت خواهند کرد. علاوه بر بازار داخلی ایران، خاویار پرورشی را می توان به کشورهای مختلف دنیا ارائه داده و صادرات آن را دنبال نمود. به این ترتیب خریداران بهترین نوع آنها را تهیه خواهند کرد.

مهم ترین مواد تشکیل دهنده خاویار

  • ۵/۵۱ درصد آب
  • ۲۸ درصد پروتئین
  • ۱۶ درصدچربی
  • ۵/۱ درصد مواد قندی
  • و ۳ درصد ویتامین ها
  • و….

بازار جهانی خاویار پرورشی

توجه عرضه کننده های ایرانی به بازار جهانی خاویار پرورشی، سبب شده عملکرد بهتری داشته و تولیدات خود را در حجم بالاتر به فروش رسانند. به این ترتیب محصولاتی درجه یک و استاندارد را ارائه داده و مشتریان مختلف خود را تامین نیاز خواهند کرد. خرید خاویار ایرانی پرورشی در جهان با برندهای خوب ایرانی توزیع مطلوبی داشته و افرادی که آنها را تهیه می کنند به مرغوبیت و کیفیت آنها توجه دارند. از این رو مجموعه هایی که خاویار درجه یک و استاندارد را به صورت بسته بندی های بهداشتی ارائه می دهند، با شرکت های بزرگ خارجی همکاری ویژه ای خواهند داشت.

بازار جهانی خاویار پرورشی

خرید خاویار ایرانی در اروپا

کشورهای اروپایی بخش قابل توجهی از مشتریان خاویار ایرانی را تشکیل داده و علاقه زیادی به این خوراکی دارند. به این ترتیب به منظور خرید خاویار ایرانی بهترین نوع این محصول با شرکت های ایرانی ارتباط گرفته و سفارشات خود را مشخص می کنند. خاویار ایرانی در اروپا به عنوان بهترین نوع خاویار دنیا شناخته شده و همواره شرکت های تخصصی و بزرگ آنها را سفارش خرید می دهند. این محصول را تولید کننده های ایرانی با بهره گیری از شرایط خوب پرورش تولید نموده و تمرکز زیادی بر روی کیفیت آن دارند. لذا پس از درجه بندی بهترین نوع آن را به کشورهای مختلف اروپا ارائه داده و مشتریان زیادی را جذب می کنند.

صادرات خاویار بلوگا به ژاپن و هنگ کنگ

اما مسلما بازار خاویار ایرانی محدود که کشورهای اروپایی نبوده و می توان فروش آن را در دیگر کشورهای دنیا نیز دنبال نمود. از مهمترین کشورهای آسیایی که امروزه انواع متنوع ای از خاویار ایران به آن صادرات می شود، ژاپن است. در این کشور اهمیت زیادی به مرغوبیت و کیفیت خاویار داده می شود. لذا صادر کننده های ایرانی همواره خاویار مرغوب ایرانی را از نوع درجه یک آن به این کشور ارائه می دهند. خاویار بلوگا از جمله تولیداتی ست که صادر کننده های ایرانی به کشور ژاپن و هنگ کنگ عرضه داشته و باکیفیت ترین نوع آنها را در برنامه صادرات خود قرار داده اند. از این رو فروش و خرید خاویار ایرانی در بازار کشورهای آسیایی نیز با حاشیه سود بالا همواره بوده و مشتریان زیادی دارند.

صادرات خاویار بلوگا به ژاپن و هنگ کنگ

مدارک لازم برای صادرات خاویار

هر محصول به منظور خرید خاویار ایرانی در بازار جهانی نیازمند به اخذ مجوزها و مدارکهایی بوده که بتوان اصالت، کیفیت و نوع محصول را اثبات نموده و در چهارچوب قانونی آن را صادرات داشت. به این ترتیب شرکتهای ایرانی به این مسئله اهمیت داده و محصولاتی را صادرات داشته که با استانداردهای لازم در دیگر کشورها سازگاری دارد. دریافت مجوز حمل و نقل از وزارت بهداشت و مجوز صادرات بین المللی از مهمترین نیازهایی ست که باید صادر کننده های خاویار آن را دریافت کنند.این محصولات که به صورت تخصصی تولید و راهی بازار کشورهای مختلف می شوند، با تلاش بازرگانان ایرانی در پشت گمرکات تحویل مشتریان مختلف خواهد شد.

مجوزهای لازم برای صادرات خاویار

  • مجوز سایتس
  • مجوز دامپزشکی
  • مجوز حمل و نقل
  • مجوز قرنطینه
  • کارت بازرگانی
  • و……….

درجه بندی و معیار کیفیت خاویار

هر کس با خاویار قدری آشنایی داشته باشد به خوبی می داند این محصول با درجه بندی های متفاوت در بازار توزیع می شود. زیرا خاویار  پس از تولید به دقت فرآوری و درجه بندی شده تا محصول مرغوب آنها با قیمت بالاتر در اختیار مصرف کننده ها قرار گیرد. از مهمترین معیارها برای درجه بندی خاویار، اندازه دانه ها و سلامت آنها می باشد. به این ترتیب افراد متخصص این تولیدات را به صورت استاندارد و تخصصی سورت کرده و در درجه بندی های مختلف قرار می دهند. در کل خاویار در دسته بندی های زیر راهی بازار می شود:

  • امپریال
  • رویال
  • درجه یک
  • درجه دو

نوع بسته بندی خاویار بسته بندی از موضوعاتی ست که می تواند تاثیر مستقیم بر روی صادرات خاویار داشته باشد. به این ترتیب بسته بندی های خاویار با توجه به سفارش مشتریان دیگر کشورها ارائه شده و در کیفیت آنها دقت زیادی خواهد شد. شرکت های ایرانی با توجه به اینکه در زمینه تولید انواع خاویار تخصص داشته و بهترین بسته بندی ها را برای این منظور مد نظر قرار می دهند، امروزه در سراسر دنیا فعالیت دارند. لذا آنچه باید در رابطه با بسته بندی خاویار رعایت شود مد نظر آنها بوده و همواره بهترین ها را راهی بازار می کنند. [box type="info" align="alignright" class="" width="5"]اندازه، کیفیت و بهداشتی بودن بسته بندی خاویار از مهمترین موضوعاتی ست که باید شرکتهای تولید کننده به آن توجه داشته و براساس آن محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کنند.[/box]

ارتباط با رایبد خاویار از طریق شبک های اجتماعی

امروزه مجموعه های عرضه کننده خاویار تولیدات خود را به صورت ویژه از طریق مسیر های مختلف ارائه داده تا میزان فروششان آن طور که باید افزایش یابد. به این ترتیب بیشتر روش هایی را مد نظر قرار داده که خریداران راحت تر از آنها بهره می گیرند. شرکت رایبد خاویار که از توزیع کننده های بزرگ خاویار در ایران بوده، شبکه های اجتماعی مختلف را بکار گرفته و از این طریق توانسته فعالیت خوبی در میان مشتریان زیادی داشته باشد. با این کار میزان خرید خاویار ایرانی محصولات خود را به خوبی افزایش داده و افراد مختلف از این طریق سفارشات خود را مطرح می کنند.

انواع محصولات موجود در فروشگاه رایبد خاویار

  • خاویار صادراتی
  • قارچ ترافل صادراتی
  • ماهی خاویاری دریای خزر
  • بچه ماهی خاویار ایرانی
  • گوشت تازه ماهی خاویاری
  • گوشت دودی
  • ظروف سرو قدیمی خاویار
  • کرم های خاویاری

مراکز خرید خاویار پرورشی

مرکز های مختلف پرورشی خاویار در نقاط مختلف ایران وجود دارد . این محصول از ارزش بالای غذایی برخوردار است. که در حال حاضر توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار عرضه خواهد شد. خاویار های مختلف به صورت پرورشی در همه نقاط ایران به شما عزیزان عرضه می شود. این نوع مواد غذایی پر طرفدار از ارزش بالایی برخوردار است که توسط شرکت معتبر رایبد خاویار با کیفیت بالا به فروش می رسد. خاویار های مختلف پرورشی در همه نقاط مختلف ایران وجود دارد . این محصول با ارزش توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار در همه نقاط ایران با کیفیت بالا به فروش می رسد.

مزیتی مصرف خاویار پرورشی

مصرف خاویار ها ارزش فوق العاده ای دارد . مصرف این محصول با ارزش برای درمان بیماری های مختلفی مناسب می باشد. این محصول توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به فروش می رسد. خاویار های زیادی در کشور عزیزمان ایران به فروش می رسد . این نوع غذای با ارزش از پروتئین های مختلفی تشکیل شده است که توسط شما عزیزان گرامی از طریق نمایندگی معتبر مانند رایبد خاویار عرضه خواهد شد.

به منظور شناخته انواع خاویار باید موارد زیر را مد نظر داشت:

  • شفافیت و زیبایی رنگ دانه ها
  • خاویار تقلبی دانه های بسیار تیره رنگ دارد
  • نوع بسته بندی خاویار اصل شیک و حرفه ای می باشد
  • برند های خاویار تقلبی معمولا نا آشنا هستند

نمایندگی پخش و خرید خاویار پرورشی

نمایندگی پخش و عرضه خاویار های مختلف در کشور عزیزمان ایران وجود دارد. این محصول با ارزش نه تنها در کشور بزرگ ایران بلکه در کل دنیا از طرفداران بسیاری برخوردار است. که توسط شما عزیزان گرامی از شرکت معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به فروش می رسد. خاویار های ایرانی به عنوان یک برند شناخته شده است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند این محصول با ارزش از طریق شرکت های معتبر مانند رایبد خاویار صادر خواهد شد.

صادرات انواع خاویار پرورشی در ایران

خاویار های پرورشی زیادی وجود دارد که از ارزش فوق العاده غذایی برخوردار است . شرکت های مختلف خاویاری مانند شرکت معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب صادر می شود. خرید انواع خاویار های پرورشی در همه نقاط ایران با مراجعه به شرکت های مختلف خاویاری مانند برند معتبر رایبد خاویار انجام می گیرد . این شرکت خاویاری خاویار های با کیفیت به شما عزیزان عرضه می کند.

برخی از مشخصه های مهم خاویار اصل ایرانی:

  • رنگ طبیعی
  • شفافیت مطلوب
  • اندازه دانه های استاندارد
  • نداشتن ناخالصی
  • بسته بندی بهداشتی
  • داشتن تاییدیه ها
مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.