مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
عرضه گرانترین خاویار ایرانی به بازار
عرضه گرانترین خاویار ایرانی به بازار

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
پرفروش ترین نوع خاویار در بازار ایران

خاویار بلوگا امپریال را می توان گرانترین خاویار ایرانی نامید. خاویار ایرانی یکی از برترین غذا های دریایی بوده است که البته از گرانترین محصولات دریایی به شمار می رود که به صورت صادراتی به بخش های مختلفی از بازار جهانی عرضه می گردد. خاویار یکی از غذا های بسیار گران و اشرافی بوده است که با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسد. البته این محصول از طرفداران زیادی برخوردار است و همچنین در بازار به صورت عمده فروخته می شود. [box type=”info” align=”alignright” class=”” width=”5″]خاویار که همان تخم ماهیان خاویاری بوده و فقط ماهیان استروژن می توانند این محصول را تولید کنند و دیگر ماهیان قادر به تولید خاویار نمی باشند[/box]. البته گفته شده است که ماهیان خاویاری از هر نظری از نظر اقتصادی دارای ارزش بالایی می باشند. از جمله برترین ماهی های خاویاری دریای خزر که باعث شده است تا ۹۳ درصد از خاویار کل جهان را به خود اختصاص دهد می توان به ماهی شیب، تاس ماهی ایرانی و روسی، ماهی بلوگا و اوزون برون اشاره کرد.

عرضه گرانترین خاویار ایرانی به بازار

خرید خاویار ایرانی زیرقیمت بازار

[box type=”success” align=”alignright” class=”” width=”5″]خرید خاویار ایرانی زیر قیمت خاویار تنها در نمایندگی بی واسطه رایبد خاویار امکانپذیر می باشد.[/box] فقط کافیست برای خرید به سایت فروشگاه مورد نظر و معتبر مراجعه نمایند که خاویارهای اصل  و تازه را در اختیار مشتریان قرار میدهند و محصول مورد نظر خود را سفارش سپس بدون صرف کردن زمان زیاد انها را درب منزل خود تحویل بگیرند و با اطمینان از کیفیت و فواید انها هنگام میل کردن در کنار وعده های غذایی خود بهره مند شوند. فروشگاه رایبد خاویار  دارای نمایندگی و بهترین مراکز در سطح کشور میباشد و انواع محصولات خاویاری را با قیمت های بسیار مناسب و محصولاتی تازه در اختیار مشتریان خود به صورت انلاین قرار میدهد تا از خرید خود رضایت کامل را داشته باشند.

ارزش غذایی خاویار چیست

خاویار یکی از مغذی ترین مواد غذایی بوده است که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. البته گفته شده است که هر خاویار ایرانی حدود ۳۵ درصد پروتئین، ۶۴ درصد چربی، ۱ درصد کربوهیدرات تشکیل شده است. البته خاویارها دارای ۴۰ کیلو کالری انرژی می باشند و البته از اسید های غیر چرب یعنی امگا۳ برخوردار هستند. البته پروتئینی که در خاویار ها یافت می شود خود به چندین دسته تقسیم بندی می شود که می توان به اسید آمینه آرژنین، هیستامین، ایزولوسین، لیزین و… اشاره کرد. این محصول از فواید زیادی برخوردار است که می توان به خاصیت ضد افسردگی، ضد التهابی، درمان بیماری های قلبی و عروقی و… اشاره کرد.

ارزش غذایی خاویار چیست

عرضه گرانترین خاویار ایرانی

خاویار ایرانی یکی از گرانترین خاویار های جهان به شمار می رود که البته از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده است و کشور های زیادی خواهان این محصول ایرانی می باشند.
البته خاویار ایران به کشورهایی چون امارات متحده عربی، آلمان، انگلستان صادر می گردد. عرضه خاویار ایرانی در بازار کشور هم به صورت عمده بوده و هم خرده فروشی انجام می گردد. شما می توانید بهترین انواع خاویار را از این سایت به صورت اینترنتی و بسته بندی شده دریافت کنید.

محصولات ارزشمند ماهی استروژن(خاویاری)

  • گوشت ماهی
  • خاویار استروژن
  • روغن خاویار استروژن
  • پوست ماهی استروژن
  • و………

عرضه گرانترین خاویار ایرانی

کیفیت خاویار ایرانی

کیفیت خاویار ایرانی بسیار اصیل و مرغوب می باشند و کیفیت خاویار شمال نسبت به خاویار جنوب بیشتر می باشد زیرا خاویارهای واقع در استان های شمالی کشور به دلیل مرغوب بودنشان و اینکه نزدیک بودن انها به دریای خزر و در دسترس بهتر قرار گرفتن برای نمایندگی ها و مزارع پرورشی بهترین نوع انها بعد از پرورش و تولیدی از سوی مراکز و مزارع خاویاری در اختیار مشتریان واقع در شهرهای بزرگ و کوچک هر یک از استان های ایرانی و کشورهای جهانی قرار گرفته میشود.

کیفیت خاویار ایرانی

گرانترین خاویار ایرانی

گرانترین خاویار ایرانی بلوگا امپریال است که به دلیل محبوب بودنش از اسم های دیگری همانند الماس و سه صفر میان کشورهای دیگر برخوردار است. خاویار بلوگا امپریال و یا خاویار سیاه یکی از گونه های بسیار مهم ماهیان خاویاری در ایران میباشد که از نظر کیفیت بیشترین و بهترین کیفیت را در خود دارد. این خاویار از ماهی ازون برون که واقع در دریای خزر میباشد و بومی کشور است بدست می اید که بزرگترین ماهی دریا نیز به شمار میرود و یکی از گونه های کمیاب و نادر میباشد. انواع مختلفی از گرانترین خاویار دنیا که همان بلوگا است عبارت است از:

  • خاویار سه صفر بلوگا
  • خاویار امپریال بلوگا
  • خاویار درجه یک بلوگا
  • خاویار درجه دو بلوگا

گرانترین خاویار ایرانی

فروش و تولید خاویار در ایرانی

فروش و تولید خاویار در ایرانی بر عهده برندها و مهم ترین مراکز خاویاری در کشور است که  فروش توسط نمایندگی ها و مراکز معتبری خاویاری در ایران صورت میگرد و علاوه بر صادر کردن محصولات ان ها با به صورت اصل و ارگانیک در بسته بندی های کاملا لوکس و شیک قوطی و شیشه ای در اختیار بازاریان ماهی ایران و مشتریان ایرانی در هر کدام از شهرهای کشور که هستند قرار میدهند تا خرید عالی و مطمعن را  داشته باشند. میتوان از مهم ترین مراکز به خاویار ایران، رایبد خاویار، دریا خاویار، خاویار قروق تالش، میراث خاویار اشاره نمود.

فروش و تولید خاویار در ایرانی

تولید جهانی خاویار ایران

تولید جهانی خاویار ایران به دلیل بومی بودن مهم ترین محصولات ماهیان خاویاری در دریای خزر میان نمایندگی های بزرگ کشور ما صورت گرفته میشود که  در شمار گونه‌های آبزی کم‌مانندی هستند که از پیشینه‌ای بسیار طولانی و چندین میلیون ساله که به عصر ژوراسیک بازمی‌گردد  برخوردارند؛ و در این فرایند، تکامل یافته و امروز به ما رسیده‌اند. رقم گونه‌های خاویاری، به ۲۷ گونه و زیرگونه در جهان تقسیم می‌شود که از این تعداد، ۵ گونه در دریای خزر  زندگی می‌کنند؛ دریایی که به تنهایی ۹۳ درصد ذخایر ماهیان خاویاری جهان را در خود جای داده‌است.

از گونه های مهم خاویار ایرانی در حال خرید و فروش

  • خاویار ایرانی بلوگا
  • خاویار ایرانی سوروگا
  • خاویار ایرانی آسترا
  • خاویار ایرانی بری
  • خاویار ایرانی طلایی
  • خاویار ایرانی فشرده
  • خاویار ایرانی شیلات
  • و…….

تولید جهانی خاویار ایران

خرید و فروش خاویار از ایران

خرید و فروش خاویار از ایران میان کشورهای اروپایی، اسیایی و عربی از طریق برنده و نمایندگی های بزرگ کشور ایران همچون رایبد خاویار صورت میگیرد. بازار خاویار ایران در اروپا نیز زیاد می باشد که از طریق بازارهای ایرانی طبیعی ترین و با کیفیت ترین محصولات میان مشتریان خارجی با مراجعه به نمایندگی های ایرانی صورت گرفته و عرضه میگردد به همراه کیفیت اصل در بسته بندی های مختلف قوطی و شیشه ای کاملا لوکس و شیک از طریق فروشگاه اینترنتی خود به صورت تازه به همراه قیمت های کاملا ارزان و مناسب با نوع محصولات در اختیار مشتریان خاویاری خود قرار میدهند.

از کشورهای صادراتی خاویار ایران

  • کره جنوبی
  • ژاپن
  • ایتالیا
  • فرانسه
  • اتریش
  • بلژیک
  • آلمان
  • کانادا
  • روسیه
  • و….

خرید و فروش خاویار از ایران

نمایندگی خاویار ایران در مازندران

نمایندگی خاویار ایران در مازندران نیز محصولات خاویاری مورد نظر مشتریان را در اختیار شهروندان استان بزرگ مازندران خود قرار میدهد و مصرف کنندگان مهم خاویاری در کشور و جهان باید بدانند که ایران به دلیل بومی بودن ماهیان خاویاری در دریای بسیار بزرگش است که دارای بهترین مراکز خرید و فروش ماهیان دریایی می باشند. ۶ گونه ماهیان خاویاری مهم صادراتی در دریای خز ایران میزیستند و از طریق نمایندگی های معتبر ایرانی با داشتن قدمت های چندین ساله به کشورهای خارجی جهان صادر میگردد و به راحتی در دسترس تمام مشتریان خاویاری خود در بازارهای داخلی و خارجی قرار میگیرد.

نمایندگی خاویار ایران در مازندران

قیمت خرید خاویار اصل ایران

قیمت خرید خاویار اصل ایران در بین تمامی نمایندگی ها و مراکز تولیدی هر یک از خاویارها با یکدیگر فرق میکند که مشتریان هنگام مراجعه به نمایندگی های معتبر مورد نظر خود میتوانند از قیمت میان محصولات اصل خاویار مطلع گردند. [box type=”error” align=”alignright” class=”” width=”5″]خاویار بلوگا بهترین خاویار ایران و جهان است و دلیل محبوبیت ان را میتوان چنین بازگو کرد که یکی از مهم ترین گونه های خاویاری در کشور ایران میباشد که بومی دریای خزر است.[/box] این خاویار از ماهی فیل ماهی تهیه میشود که فیل ماهی بزرگترین ماهی دریای خزر است که از نقطه نظر کیفیت خاویار رتبه اول را به خود اختصاص داده‌است که خاویار ماهی فیل ماهی از نظر کیفیت در رتبه اول قرار دارد و دارای مرغوب ترین طعم و مزه میباشد.

قیمت خرید خاویار اصل ایران

خاویار اصل ایران

خاویار اصل ایران را از نمایندگی و شرکت تولیدی و برند رایبد خاویار خریداری نمایید در هر کجای کشور که هستید. ارزش ماهیان خاویاری نزد مردم، نه برای استفاده از گوشت آن، که برای تخم آن است و شهرت‌اش نیز برای همین مروارید سیاه‌اش است. تخم خاویار در شمار اشرافی‌ترین صبحانه جهان است. بسیاری آن را به شکل خام یا همراه با تخم‌مرغ و آغشته به زرده آن می‌خورند؛ و گروهی دیگر آن را همراه با سبزیجات خوشبو و نان و کره.

از خواص خاویار اصل

  • درمان تمام بیماری ها
  • درمان اکنه و لک های صورت
  • درمان فراموشی برای کهنسالان
  • درمان جوش های صورت برای جوانان
  • استقامت استخوان ها برای کودکان
  • سلامتی جنین در دوران بارداری
  • درمان و پیشگیری از تمام بیماری ها
  • و……….

خاویار اصل ایران

روش تشخیص خاویار اصل از تقلبی

روش تشخیص خاویار اصل از تقلبی اینگونه است که  از ماهیان خاویار به دست نمی‌آیدو کیفیت و خواص آن پایین‌تر از خاویار اصیل است. ز لحاظ دانه‌بندی، برخلاف خاویار طبیعی که شکل بیضی یا گرد دارند، خاویارهای مصنوعی اشکال چند وجهی داشته و به صورت توده ژله‌ای است و ارزش غذایی پایین و کیفیت حسی-و چشایی آن متفاوت است.  خاویارهای اصل اول انکه باید بدانیم دارای درهای پلمپ شده می باشند و همینطور کدهای بهره برداری، تاریخ تولید و انقضا که هنگام خوردن هر یک از خاویارهای مورد نظر خود میتوانید به راحتی فرق بین ان را با خاویار مصنوعی و تقلبی پیدا کنید. برای خرید خاویار اصیل ایرانی بدون دردسر و زمان بسیار به رایبد خاویار مراجعه نمایید.

روش تشخیص خاویار اصل از تقلبی

فروش خاویار اصل ایران در رایبد خاویار

فروش خاویار اصل در رایبد خاویار بسیار بوده است و در همان ابتدا شرکت رایبد خاویار بهترین و با کیفیت ترین محصولات خاویاری را تا به الان در اختیار تمامی مشتریان میان بازارهای داخلی و صادراتی خود در بسته بندی های پلمپ شده قوطی و شیشه ای قرار داده است که تمامی خریداران می توانند تنها به راحتی با مراجعه به سایت فروشگاه از خرید های بسیار عالی خود راضی شوند. فروشگاه اینترنتی رایبد محصولات خاویار دریای خزر را به صورت تازه به همراه قیمت های کاملا ارزان و مناسب با نوع محصولات در اختیار تمام مشتریان خاویاری خود قرار میدهند.

انواع محصولات اصل در مجموعه رایبد خاویار

  • انواع خاویار اصل
  • قارچ ترافل اصل
  • انواع ماهی خاویاری اصل
  • انواع گوشت ماهیان خاویاری اصل
  • انواع ظروف سرو خاویاری اصل
  • انواع بچه ماهی خاویاری اصل
  • و………

فروش خاویار اصل ایران در رایبد خاویار

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *