مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
خرید انواع خاویار آسترا | قیمت خاویار آسترا
خرید انواع خاویار آسترا | قیمت خاویار آسترا

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

خرید انواع خاویار آسترا | قیمت خاویار آسترا

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خرید انواع خاویار آسترا

بازار ایران دارای چندین نوع از خاویار می باشد. خرید انواع خاویار آسترا در مراکز ایران با قیمت مناسب به راحتی امکانپذیر است. خاویار آسترا یک محصول خاص با مشخصات ویژه ایست که تولید و عرضه آن کمتر از دیگر خاویار ها صورت می گیرد.

خاویار آسترا چیست؟

خاویار آسترا یکی از خاویار های تولید شده در بازار ایران است که از تاس ماهیان استحصال می گردد. برای استحصال خاویار آسترا ماهی خاویاری نر و ماده در زمان تخم‌گذاری از آب گرفته می‌شود و تخم‌ های ماهی خاویاری آن با نمک ترکیب شده و به عنوان خاویار فرآوری می‌شوند. این فرآیند بسیار حساس و دقیق است و برای حفظ کیفیت خاویار، باید با دقت بالا انجام شود.

خاویار آسترا به دلیل طعم بی نظیر و قیمت مناسب آن در بسیاری از افراد طرفداران خاص خود را دارد. این نوع خاویار امروزه به دلیل صید بی رویه پرورش می یابد و صید ماهی خاویاری آن از دریا مجاز نمی باشد. به دلیل ویژگی های ظاهری که این خاویار دارد به نام خاویار طلایی نیز شهرت دارد و اکثر افراد آن را به این اسم می شناسند.

مشخصات خاویار آسترا

  • استحصال شده از تاس ماهیان.
  • خاویار آسترا به رنگ زرد شکلاتی یا زیتونی روشن است.
  • طعم آن بیشتر به گردو و بادام شباهت دارد که بسیار پر طرفدار می باشد.
  • دارای دانه های متوسط و سایز منحصر به فرد 2.5 تا 3 میلی متر می باشد.

خرید و قیمت خاویار آسترا

مراکز و شرکت های بزرگی در حال تولید و عرضه محصولات خاویاری هستند که برای خرید انواع خاویار آسترا و دیگر خاویار ها می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری (اینترنتی) اقدام کنید. برای هر دو روند خرید می توانید با روش های متفاوت اقدام کنید. خاویار آسترا با وزن های متفاوت و قیمت مناسب در اختیار خریداران موجود می باشد که می توانند به طور دلخواه اقدام به سفارش کنند.

سفارش و خرید انواع خاویار آسترا

همانطور که گفته شده برای سفارش و خرید هر گونه خاویار می توان به دو صورت اقدام نمود که روش اول خرید به صورت حضوری و مراجعه به شرکت مورد نظر می باشد. روش دیگر خرید به صورت اینترنتی و از طریق سایت و یا اپلیکیشن های مرتبط به خرید خاویار انجام سفارش صورت می گیرد. شما خریداران برای تهیه خاویار به صورت آنلاین می توانید محصول مورد نیاز خود را با بقیه مقایسه و با کسب اطلاعات بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خاویار آسترا چه قیمتی دارد؟

به طور کلی خاویار های ایرانی گران هستند و دلیل این قیمت بالا کیفیت و ارزش غذایی خاویار هاست. البته که خاویار آسترا نیز با رنگ روشنی که دارد بسیار پرطرفدار و خاص می باشد. همچنین به ندرت این نوع خاویار استحصال و تهیه می شود. خرید انواع خاویار آسترا در وزن های گرمی و کیلوییدر فروشگاه ما برای شما امکانپذیر است. می توانید قیمت این محصول را نیز در لیست قیمت مشاهده کنید.

خرید انواع خاویار آسترا

کیفیت خاویار دلیل گران بودن آن!

خاویار پرورشی ایرانی از نظر کیفیت درجه یک و در صدر جدول خاویار های جهان قرار گرفته است. این خوراکی به دلیل ارزش غذایی بالا و فرایند پیچیده تولید، یکی از گران ترین خوراکی در سراسر دنیا محسوب می‌شود و نرخ آن بر اساس شرایط تولید و نگهداری قیمت گذاری می شود. همچنین از آنجایی که خاویار به عنوان یک نوع خوراکی لوکس و محبوب شناخته شده، در بازار جهانی طرفداران بالایی دارد. این موضوع باعث رقابت برای دسترسی به خاویار و افزایش قیمت آن می‌شود که هر سال این خوراکی منحصر به فرد دچار افزایش چند درصدی در بازار فروش خواهد شد.

خواص و ارزش غذایی سرو خاویار آسترا

سرو کردن خاویار برای تمامی افراد بسیار مفید و توصیه شده می باشد و به سلامت سیستم بدنی هر کسی کمک خواهد کرد. خاویار آسترا دارای انواع مواد مغذی ست که این ماده ها برای بهبودی عملکرد سیستم ایمنی می باشد.  سرو خاویار باعث می‌شود که درصورت نیاز گلبول‌ های سفید بیشتری در بدن ساخته و برای تقویت تولید سلول‌ های خونی و مقابله با ویروس‌ ها و باکتری‌ های موثر می باشد. به همین دلیل برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار پیشنهاد می شود چون دارای فواید های درمانی مانند اسیدهای چرب امگا-3، پروتئین و، ویتامین‌های گروه B نیز هستند.

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *