مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
خاویار برای صبحانه
خاویار برای صبحانه

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
سرو خاویار با صبحانه

سرو خاویار با صبحانه، همان طور که می دانید میل کردن خاویار در صبحانه یکی از محبوب ترین وعده برای طرفداران می باشد. شما متقاضیان می توانید خاویار را در وعده صبحانه کنار غذای اصلی خود سرو کنید. برای طلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خاویار و نحوه سرو آن

خاویار یک خوراکی منحصر به فرد و طعم فوق العاده ای دارد پیشنهاد می شود. که خاویار را در کنار غذا های اصلی خود سرو نمایید تا از طعم بی نظیر آن بهره مند شوید. طعم عالی خاویار ایرانی و کیفیت درجه یک آن در تمام دنیا حرف اول را خواهد زد و در صدر جدول قرار گرفته می شود. سرو کردن خاویار باعث پیشگیری بسیاری از بیماری ها شده و به همین دلیل می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده، و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

برای خرید انواع خاویار های مرغوب و با کیفیت می‌ توانید به مرکز معتبر رایبد خاویار مراجعه نمایید. و خاویار اصل ایرانی را از بزرگترین فروشگاه اینترنتی از سراسر دنیا خریداری کنید. برای  آگاهی بیشتر در مورد ثبت سفارش می توانید با مشاورین ما از طریق شماره تماس موجود در سایت رایبد ارتباط بر قرار نمایید و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید.

میل کردن خاویار در کنار غذا های اصلی مانند:

  • تخم مرغ یا بلدرچین
  • نان تست یا بلینی
  • پوره سیب زمینی
  • انواع سالاد
  • انواع سوپ

وعده پیشنهادی سرو خاویار

وعده پیشنهادی ما برای سرو خاویار زمان صبحانه می باشد که بسیار بین افراد محبوب است. شما عزیزان می توانید با میل و سلیقه خود خاویار را با انواع خوراکی ها و دسر ها میل نمایید اما معمولا پیشنهاد می شود در کنار غذای اصلی سرو شود.  خاویار محبوبیت بسیاری بین طرفداران دارد، به همین دلیل فروش نسبتاً بالایی نیز دارد. شما متقاضیان برای خرید یک خاویار اصل و ایرانی می توانید به مرکز فروش معتبر رایبد خاویار که شرکت آن در استان گیلان و نمایندگی های موجود آن در سراسر ایران واقع شده است. به صورت اینترنتی یا حضوری مراجعه نمایید و خاویار را در کمترین زمان در اختیار داشته باشید.

سرو خاویار با صبحانه

سرو صبحانه لذت بخش با خاویار

صبحانه یک وعده مهم برای هر فرد می باشد که لازم است غذای مفید را در این وعده میل نمود. در صبحانه می توان  از انواع تخم مرغ، پنیر، و … در کنار خاویار استفاده کرد که ترکیب خاویار در کنار غذای اصلی یک طعم جدیدی را به شما خواهد داد. بیشتر افراد خاصی این خوراکی گران قیمت را به دلیل مفید بودن آن برای بدن خریداری می کند. هرکس طبق سلیقه ای که دارد خاویار را با غذای مورد علاقه خود سرو خواهد کرد. شما عزیزان برای خرید خاویار اصل ایرانی به فروشگاه بزرگ رایبد خاویار مراجعه نمایید. و یک خاویار منحصر به فرد با مرغوبیت بالا در اختیار داشته باشید.

طعم فوق العاده خاویار با پاستا

سرو خاویار با پاستا طعم فوق العاده ای دارد، از آنجایی که خود پاستا یک غذای بسیار محبوب می باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده میل کردن آن در کنار خاویار هم بسیار مفید می باشد برای اینکه یک غذای سالم سرو کنید می توانید خاویار را از آنجایی که سرشار از پروتئین و ویتامین می باشد در کنار غذای مورد علاقه خود میل نمایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین در فروشگاه اینترنتی رایبد نیز ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

سرو خاویار با صبحانه

مدت ماندگاری خاویار برای سرو

مجموعه رایبد خاویار برای نگهداری سفارشات شما آن را در یخچال های مخصوص و در دمای -3 تا +3 درجه سانتی گراد قرار می دهد ولی برای شما خریداران پیشنهاد می شود. خاویار را در یخچال های معمولی در دمای -3 تا صفر درجه سانتی گراد قرار دهید. یا حتی در کنار آن از یخ های ژله ای نیز برای حفظ کیفیت خاویار استفاده نمایید. مدت ماندگاری خاویار اگر درب آن بسته باشد تاریخ انقضاء 3 تا 6 ماه می باشد. ولی اگر درب آن باز می باشد برای مصرف روزانه از آن استفاده می نمایید مدت ماندگاری آن یک هفته تا ده روز خواهد بود، اگر تاریخ انقضاء آن بگذرد. کیفیت و خاویار شکل ظاهری خود را از دست داده و حالت روغنی خواهد گرفت.

دمای مناسب نگهداری و ارسال خاویار

خاویار یک خوراکی بسیار حساس می باشد که باید در دمای مناسبی نگهداری و ارسال شود. مرکز فروش رایبد آن را در یخچال های مخصوص که دمای -3 تا +3 درجه سانتی گراد هستند قرار خواهد داد ولی برای شما مشتریان پیشنهاد می‌شود که در یخچال های معمولی خاویار خود را نگهداری نمایید. همچنین برای ارسال سفارشات نیز این مجموعه در کنار خاویار از تکه یخ یا یخ های ژله ای استفاده می نماید تا خاویار کیفیت خود را از دست ندهد و با مرغوبیت بالایی در اختیار شما قرار گیرد.

ارسال خاویار در چند مرحله صورت خواهد گرفت که اول ما سفارش خریدار را در بسته بندی های اورجینال یا ریپک قرار می دهیم و بعد از بسته بندی اگر مکان خریدار در استانی که نمایندگی وجود داشته باشد. سفارش با پیک مخصوص در کمتر از 24 ساعت در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت، ولی اگر سفارش به خارج از کشور یا استانی که نمایندگی موجود نباشد. خاویار از طریق ترمینال هوایی در کمترین بازه زمانی به دست متقاضی می رسد. شما عزیزان برای آگاهی بیشتر از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

سرو خاویار با صبحانه
مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *