مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
قیمت تخم ماهی خاویار
قیمت تخم ماهی خاویار

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مراکز تولید خاویار در ایران

قیمت تخم ماهی خاویار درجه یک پرورشی اصل در ایران چند است؟ انواع نمونه خاویارهای که در کشور وجود دارد را با برند معتبری همچون رایبد خاویار با یک قیمت مناسب خریداری نمایید. برای اطلاع دقیق از قیمتی که خاویارهای ایرانی دارند فقط کافیست به سایت رایبد خاویار مراجعه نمایید. خاویارهای اصل پرورشی که در ایران تولید می شوند از طریق معتبرترین برندها با قیمت بسیار مناسب داخل ایران به فروش می رسند.

تخم ماهی خاویاری گران ترین غذا دنیا

یکی از انواع غذاهایی که امروزه در ایران تولید و مورد مصرف همه افراد در کل جهان قرار گرفته، خاویار است. تخم های موجود در شکم ماهیان خاویاری را به اسم خاویار می شناسند. این ماده غذایی دارای انواع ویتامین ها و پروتئین ها می باشد و به طور کلی یک غذای بسیار کامل است. چیزی در حدود ۱۲ تا ۱۴ سال طول می کشد که یک ماهی به سن بلوغ خود برسد و خاویار تولید شود. همه مواردی که در این قسمت از متن گفته شد سبب شده تا خاویار یکی از گرانترین مواد غذایی باشد که این روزها در ایران و خاج از آن در حال خرید و فروش می باشد.

قیمت تخم ماهی خاویار

تولید و پرورش خاویار در ایران

همانطور که در بالا این متن گفته شد خاویار غذایی بسیار فوق العاده می باشد. بیشتر بیماری ها را با خوردن خاویار می توان بهبود بخشید. بعد از صید بیش از حد ماهیان خاویاری دریای خزر در ایران جان این ماهی ها به خطر افتاد به گونه ای که نسلشان کم کم در حال انقراض است و خود این موضوع سبب شده تا استخرهای بسیاری برای تولید ماهیان خاویاری تاسیس شود تا تولید خاویارهای مختلفی به صورت پرورشی در ایران افزایش یابد.

انواع خاویار موجود در ایران

بلوگا

سوروگا

آسترا

بری

استرلیاد

کلاسیک

آرایشی

و…

بهترین خاویار ایرانی کدام است؟

کشور ایران تولید کننده انواع خاویارهای مختلف می باشد. از بین تمام خاویارهایی که در کشور ایران تولید می شود کدام بهتر است؟ یکی از خاویارهای تولید شده در ایران بلوگا است این خاویار از ماهی خاویاری به نام فیل ماهی استحصال می شود. ویژگی های خوبی که این نوع خاویار دارد بسیار زیاد است و همین امر سبب شده تا یکی از بهترین نمونه خاویارهایی باشد که امروزه در ایران تولید می شود. برای خرید بهترین نوع خاویار تولید شده در ایران به سایت فروشگاهی رایبد خاویار مراجعه نمایید. از انواع خاویار بلوگایی که در ایران وجود دارد عبارت است از:

امپریال تاپ

امپریال

رویال

رقم یک و دو

قیمت تخم ماهی خاویار

قیمت تخم ماهی درجه یک پرورشی _ ۵۰ گرمی

خاویارهای اصل ایرانی یکی از درجه یک ترین نوع خاویارهایی هستند که این روزها در ایران به صورت پرورشی در حال تولید می باشند. قیمت انواع خاویارهایی که در ایران تولید می شود به دلیل نوع خاویار و آن ویژگی که دارد با یکدیگر متفاوت می باشد. هر ۵۰ گرم خاویار در ایران دارای یک قیمت مشخصی است. برای اطلاع دقیق از قیمتهای خاویارهای ایرانی با وزن ۵۰ گرم با شماره ای که در این صفحه است تماس حاصل فرمایید.

دلایل اصلی در تفاوت قیمت خاویار ها

خاویارها دارای قیمت های متفاوتی هستند. انواع خاویارهایی که در ایران تولید می شود متفاوت است و هر یک از آنها به دلیل تفاوتی که دارند قیمت مختلفی نیز دارا می باشند. یکی از اصلی ترین موضوعاتی که سبب شده تا خاویارها دارای قیمت های متفاوتی نسبت به هم باشند، نوع ماهی است که از آن استحصال می شوند. بقیه مواردی که سبب تفاوت قیمت بین خاویار شده عبارت است از:

رنگ دانه های خاویار

نداشتن ناخالصی

دریایی یا پرورشی بودن

نوع ماهی خاویاری (فیل‌ماهی، تاس ماهی و ازون‌برون)

اندازه دانه‌ها (ریزی و درشتی)

و…

قیمت تخم ماهی خاویار

قیمت خاویار در نمایندگی ها و رستوران ها

رایبد خاویار یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش خاویار در ایران می باشد. این شرکت انواع خاویارهای باکیفیت موجود در بازار را با یک قیمت مناسب و بدون واسطه وارد بازار برای فروش می نماید. این شرکت دارای نمایندگی های فروشی در شهرهای مختلف کشور می باشد. قیمت خاویارها در نمایندگی ها و رستوران هایی که در ایران وجود دارد بالاتر از خود شرکت اصلی می باشد، برای خرید مستقیم و بدون واسطه از این شرکت به سایت فروشگاهی و معتبر رایبد خاویار مراجعه نمایید.

یک پرس خاویار چند؟

تخم ماهیان خاویاری ( خاویار ) معمولا داخل شیشه و یا قوطی ریخته شده و به فروش می رسد. یکی از پرفروش ترین وزنی که برای خاویار در کل ایران وجود دارد ۵۰ گرمی است. این نوع محصول غذایی به صورت پرسی به فروش نمی رسد. برای اطلاع از قیمت انواع وزن هایی که خاویار دارد و در ایران به فروش می رسد به سایت رایبد خاویار مراجعه نمایید و یا اینکه با شماره ای که در این صفحه نمایش داده شده تماس حاصل فرمایید.

انواع وزن های قابل فروش برای خاویار:

۲۵ گرمی

۵۰

۱۰۰

۱۲۵

۲۵۰

نیم کیلیویی

یک و دو کیلویی

قیمت تخم ماهی خاویار

آیا خاویار تقلبی را میشناسید؟

یکی از انواع خاویارهایی که این روزها در ایران با یک قیمت بسیار پایین به فروش می رسد خاویار تقلبی است. برندهایی که خاویارهای تقلبی دارند روس، آذربایجان و راشن خاویار است. یک سری افراد سود جو برای اینکه شهرت خاویار ایران را خدشه دار کنند دست به وارد خاویارهای تقلبی زده اند. این خاویارها نه تنها مفید نیست بلکه خیلی خیلی مضر نیز می باشد، لطفا برای حفظ سلامت خود و اطرافیانتون از مصرف خاویارهای تقلبی دوری کنید.

قیمت تخم ماهی خاویار

۵ راه شناخت خاویار اصل از تقلبی

در این قسمت از متن درباره راههای شناخت خاویار اصل از تقلبی صحبت می نماییم. خاویاری که اصل است دارای یک سری ویژگی خاصی است که از آن طریق می توان آنها را شناسایی کرد برای شناسایی بهتر انواع خاویارهای اصل باید موارد خاصی را تحت نظر بگیرید و آن موارد عبارتند از:

شکل ظاهری دانه خاویار

رنگ خاویار

درج مشخصات محصول

تفاوت قیمت خاویار اصل با تقلبی

پلمپ سربی

کاغذ لفافه ای که دارد

نوع برند

و…

قیمت تخم ماهی خاویار

 

نحوه خرید خاویار اصل از رایبد خاویار

برای اینکه خاویار اصل از مجموعه های معتبری همچون رایبد خاویار خرید کنیم باید چه کار کنیم؟ تهیه انواع خاویارهایی که اصل باشد این امروزه بسیار راحت است فقط کافیست به سایت هایی که دارای اینماد هستند مانند رایبد خاویار مراجعه نمایید و خاویار خود را را خریداری نمایید. سریع ترین روش ممکنی که می توانید از مجموعه رایبد خاویار خرید کنید، تماس با شماره ی مشاورین فروشی است که در این صفحه از متن برایتان به نمایش گذاشته است. از انواع روش هایی که برای خرید خاویار با برند رایبد می توانید استفاده کنید عبارت است از:

سایت رایبد خاویار

تماس با مشاورین فروش

مراجعه به نمایندگی

خرید اینترنتی و تحویل درب منزل

مراجعه به دفتر مرکزی

و…

قیمت تخم ماهی خاویار

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *