مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
خرید ماهی خاویاری از شیلات
خرید ماهی خاویاری از شیلات

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خرید خاویار بلوگا پرورشی

خرید ماهی خاویاری از شیلات در اول سال و فصل بهار انجام می گیرد. در این فصل شیلات اقدام به توزیع انواع بچه ماهیان خاویاری با وزن چند گرم می نماید. این اقدام  برای حفظ بقا و رونق تولید ماهیان خاویاری در ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شیلات دارای انواع مختلفی از بچه ماهی ها می باشد و این موضوع سبب شده تا تمام افراد بتوانند انواع بچه ماهی خاویاری را از این مجموعه خریداری نمایند.

زمان خرید ماهی خاویاری از شیلات

می توان در زمان تعیین شده از طرف شیلات بچه ماهی خاویاری برای پرورش را خریداری نمود. اداره شیلات هرساله اقدام به پرورش و تکثیر آبزاین برای حفظ ذخایز ماهی دریا می کند. مهم ترین ماهی که در دریای خزر در معرض خطر از بین رفتن است، ماهی خاویاری است که تحت حمایت دولت قرار دارد و بخشی از بچه ماهی تولید شده در شیلات به استخرداران فروخته می شود.

خرید ماهی خاویاری از شیلات

توزیع انواع بچه ماهی خاویاری در شیلات

  • فیل ماهی- بلوگا
  • اوزون برون- سوروگا
  • تاس ماهی- آسترا
  • سیبری- بری
  • استرلیاد

 

خرید ماهی خاویاری از شیلات

بچه ماهی و ماهی خاویاری مهم دریای خزر از طریق شیلات هر شهرستان و حتی مجموعه های فروشگاهی مانند رایبد خاویار با یک قیمت مناسب مورد خرید و فروش قرار می گیرد. ماهی خاویاری از شیلات و تمام مراکز فروش برای مصارف شخصی و صادرات خریداری می شوند. چند سالی است که صادرات انواع ماهی خاویاری رونق خوبی پیدا کرده است. پرورش و نگهداری ماهی های خاویاری به سبب منقرض شدن این ماهی بر عهده شیلات هر شهرستان می باشد تا با این کار از انقراضش جلوگیری کنند و بر تولیدش بیفزایند. انقراض ماهی های خاویاری باعث شده تا ماهی های خاویاری به صورت پرورشی تولید شوند. امروزه روش های مختلفی برای پرورش ماهی های خاویاری در استان های کشور ایران استفاده شده است که آن روش ها عبارتند از:

  • سیستم های متراکم
  • استخر های خاکی
  • قفس های دریایی
  • وان های آماده
  • و………

خرید ماهی خاویاری از شیلات

 

گیلان و مازندران قطب تولید ماهیان خاویاری

ماهی های خاویاری نمونه تاسماهی های دریای خزر هستند. استان های شمالی کشور ایران اعم از گلان و مازندران قطب اصلی ماهی های خاویاری که به صورت طبیعی در دریای خزر هستند و یا به صورت پرورشی امروزه در حال تولید هستند. در حدود ۲۷ گونه ماهی خاویاری در کل جهان وجود دارد که ۵ نوع اصلی آن در ایران وجود دارند که امروزه به صورت پرورشی در حال تولید می باشند. ماهی های خاویاری شمال کشور دارای طعم و مزه عالی هستند چون این ماهی ها با آب دریا پرورش داده می شوند.البته به غیر از استان های شمالی استان های دیگر در ایران هستند که در حال پرورش ماهیان خاویاری هستند.

انواع روش های خرید و فروش ماهیان خاویاری

  • خرید و فروش ماهی خاویاری به صورت زنده
  • خرید و فروش ماهی خاویاری شکم خالی با سر و دم
  • خرید و فروش ماهی خاویاری شکم خالی بدون سر و دم
  • و…………….

خرید ماهی خاویاری از شیلات

 

پرورش ماهی خاویار

برای پرورش ماهیان خاویاری از ماهی های مولد و تخم آنها استفاده می کنند. از تخم ماهی های مولد برای تولید بچه ماهی استفاده می شود و این بچه ماهی ها بعد از گذشت مثلا ده سال بالغ می شوند و درآمد عالی می شود از گوشت و خاویارشان بدست آورد. پرورش ماهی های خاویاری در استان های شمالی کشور امروزه به خوبی در حال انجام می باشد. ماهی های خاویاری سود زیادی برای صادرات دارند با صادرات گوشت و خاویار ماهیان خاویاری پول زیادی وارد کشور می شود و کشور ایران از نظر اقتصادی قوی می شود که این مورد برای تمام افراد کشور یلی وب می باشد.

 

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.