مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
بزرگترین منبع خاویار اصل ایرانی
بزرگترین منبع خاویار اصل ایرانی

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار اصل ایرانی

آیا می دانید بزرگترین منبع تولید خاویار اصل در جهان کدام کشور می باشد؟ خاویار اصل ایرانی دارای چه ویژگی هایی است؟ در مورد خاویار چه می دانید؟ انواع ماهیان خاویاری را نام ببرید.
خاویار یکی از برترین مواد غذایی است که از قیمت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین این ماده غذایی با ارزش به دلیل داشتن مقدار زیادی اسید آمینه و پروتئین برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شده است.

ویژگی های خاویار اصل

خاویار اصل دارای رنگ های طلایی، سیاه و سرخ می باشد و البته این خاویار ها در انواع اصل و تقلبی در بازار به فروش می رسد که از ویژگی های یک خاویار اصل می توان به اصل بودن آن پی برد. خاویار اصل و درجه یک هیچ حالت چسبندگی ندارد و همچنین این خاویار در اشکل بیضی و همچنین با اندازه های متفاوتی در بازار به فروش می رسد اما در حالی که خاویار تقلبی دارای اندازه های یکسانی است و حالت چسبندگی و لیزی دارد.

خاویار اصل ایرانی

خاویار اصل ایرانی

بزرگترین منبع خاویار اصل

یکی از بزرگترین منابع تولید خاویار در جهان که البته بیش از ۹۳ درصد از خاویار کل جهان را تأمین می کند، دریای خزر نام دارد. این دریا به تولید انواع خاویار ایرانی می پردازد و همچنین از بهترین و مرغوب ترین ماهیان خاویاری را در خود پرورش می دهد. بسیاری از کشور های جهانی خاویار های دریای خزر را درجه یک می نامند و خواستار زیاد این محصول در جهان هستند. از برترین ماهی های خاویاری می توان به فیل ماهی، اوزون برون، شیب، تاس ماهی ایرانی و روسی اشاره کرد. از بین این ماهی های خاویاری برترین نوع خاویار متعلق به فیل ماهی است چرا که خاویار این ماهی از رنگ طلایی برخوردار است و هر چه رنگ خاویار روشن تر باشد از مرغوبیت بیش تری برخوردار است. البته این نوع خاویار در جهان با نام الماس ایرانی معروف می باشد.
خاویار بلوگا یا الماس ایرانی مانند یک الماس می درخشد و از رنگ بسیار شفافی برخوردار است و همچنین با توجه به خواص و کیفیتی که دارد از گرانترین خاویار های جهان محسوب می شود. البته دلیل گران بودن خاویار، سخت بودن صید ماهیان خاویاری است و البته این ماهی ها به شدن کمیاب می باشند و کمتر در دسترس قرار می گیرند و برای پیدا کردن آن ها باید چندین ماه وقت گذاشته شود.
منبع: ماهی و میگو ایران

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *