مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
لیست انواع خاویار های ایرانی
لیست انواع خاویار های ایرانی

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
لیست انواع خاویار

لیست انواع خاویار های ایرانی در مراکز فروش موجود می باشد. خاویار های ایران با توجه به مشخصات منحصربه فردی که دارند به ۴ گروه تقسیم شده اند. برای خرید انواع خاویار ایرانی می توانید به شرکت رایبد خاویار مراجعه کنید و خاویار مورد نظر خود را با مرغوبیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

لیست انواع خاویار های ایرانی

خاویار یک خوراکی خاص که از ارزش غذایی بالایی برخوردار و مشتریان مخصوص خود را دارند. خاویار ایرانی در بین جهانیان کیفیت فوق العاده و درجه یکی را دارد. افراد زیادی به خاویار های مرغوب ایرانی علاقه دارند. مجموعه رایبد خاویار انواع خاویار های اصل ایرانی را با وزن های مختلف از 25 گرم تا 1 کیلو به بالا با مرغوبیت و همچنین قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده. متناسب با سفارش خریدار آن را در بسته بندی های اورجینال یا ریپک قرار می دهیم.

انواع خاویار های موجود در بازار های ایرانی:

  • خاویار بلوگا
  • خاویار سوروگا
  • خاویار استرا
  • خاویار بری

خاویار ایرانی و محبوبیت آن

خاویار ایرانی به دلیل کیفیت بالا و طعم بی نظیر آن بین افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است. انواع خاویار های تولید شده در شرکت رایبد پرورشی هستند و دارای تمامی مجوزات داخلی و خارجی نیز می باشند که برای فروش حتما از سازمان دامپزشکی کیفیت خاویار ها تایید خواهد شد و بعد به فروش خواهد رسید. ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع خاویار ها می باشد که با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مشخصات خاویار های اصل تولید شده در ایران

در بازار انواع خاویار هایی موجود می باشد که هر کدام شکل و طعم خاصی دارند و هرکس با سلیقه ای که دارد خاویار مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند. خاویار اصل در اثر یک فشار ساده شکل ظاهری خورد را از دست می‌دهد و می‌ترکد، تاریخ انقضا خاویار اصل بین سه تا شش ماه می باشد دانه های آن بیضی و نامتقارن است و همچنین  طیف رنگی متفاوتی دارد. خاویار اصل استحکام نسبتاً کمی نسب به خاویار تقلبی دارد.

مشخصات انواع خاویار اصل تولید شده در ایران:

  • خاویار بلوگا

سایز بین ۲.۷ تا ۳.۵ میلی متر

طیف رنگی: خاکستری طوسی زیتونی مشکی

  • خاویار بری

 سایز بین ۲ تا ۲.۷ میلی متر

طیف رنگی: خاکستری تیره

  • خاویار سوروگا

سایز بین ۲.۱ تا ۲.۷

طیف رنگی :رنگ تیره نزدیک ب مشکی

  • خاویار استرا

سایز بین  ۲.۵ تا ۳ 

طیف رنگی : زرد شکلاتی

خاویار اصل قیمتش چقدر است؟ ( هر ۵۰ گرم)

برای مشاهده نرخ دقیق خاویار به سایت رایبد خاویار مراجعه کنید و یا با مشاورین ما در ارتباط باشید که تمامی اطلاعات مورد نیاز را برای شما عزیزان توضیح خواهند داد. همان طور که اطلاع دارید قیمت خاویار ثابت نیست و در حال تغییر یافتن می باشد. خاویار در وزن های مختلفی برای فروش موجود می باشد که پر فروش ترین آن وزن 50 گرمی است و بین افراد طرفدار دارد. برای خرید خاویار مورد نظر خود به مرکز معتبر ما مراجعه نمایید و یا به صورت غیر حضوری خرید خود را ثبت کنید. نرخ روز خاویار در وزن 50 گرم مرکز رایبد خاویار:

  • بلوگا امپریال تاپ: ۲میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • بلوگا امپریال: ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
  • بلوگا رویال: ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
  • بری: ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

خواص خاویار ایرانی اصل

از لحاظ کیفیت و طعم خاویار ایرانی سر تر از تمام خاویار ها بوده به طوری که خاویار را با نام ایران می شناسند.خاویار از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و گران ترین خوراکی محسوب میشود.افراد خاصی به خاویار علاقه دارند و طعم بی نظیر آن بیشتر به مزه گردو و بادام شباهت خواهد داشت. از هر ماهی یک نوع خاویار تولید می‌شود و در بازار  ایرانی انواع خاویار های متنوعی برای فروش موجود می باشد. برای مثال می توان به خاویار بلوگا، استرا، سوروگا و بری اشاره کرد. خاویار های ایرانی پر از خاصیت می باشند و برای هر گروه سنی افراد مناسب است. میل کردن خاویار به سلامتی بدن بسیار کمک می‌کند، برای همین موضوع است که پیشنهاد می شود برای پیشگیری از بیماری های خود خاویار را سرو کنید تا بدنی سالم داشته باشید.

خواص خاویار ایرانی  برای بدن انسان در سنین مختلف:

  • خاصیت ضد افسردگی
  • سلامتی چشم
  • بهبود رابطه جنسی
  • پیشگیری از آلزایمر
  • مقابله با فشار خون
  • تقویت کننده عضلات
  • درمان کم خونی

از کجا خاویار اصل ایرانی را بخریم؟

خرید و فروش خاویار در مجموعه رایبد خاویار به صورت صادراتی و داخلی می باشد .این مرکز معتبر بهترین خاویار های اصل با قمیت مناسب را در اختیار شما قرار می دهد. برای تهیه خاویار به صورت حضوری و هم غیره حضوری می توانید آن را از ما با بهترین شرایط خریداری کنید. همچنین برای خرید حضوری خاویار  ایرانی می‌توانید به دفتر مرکزی رایبد خاویار در گیلان و هم نمایندگی های آن موجود  در استان های کشور عزیزمان مراجعه نمایید. برای خرید اینترنتی هم از طریق سایت ما یا از فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا،ترب،با سلام و … هم می‌توانید ثبت سفارش کنید.

نمایندگی های موجود در سراسر ایران:

  • تهران
  • کرج
  • تبریز
  • همدان
  • مازندران
لیست انواع خاویار

نحوه خرید خاویار|حضوری و غیر حضوری 

برای خرید از شرکت رایبد خاویار می‌توانید از روش های مختلفی اقدام  کنید و خاویار مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید.یکی از روش ها خرید اینترنتی می باشد،برای خرید  اینترنتی از راه های متنوعی می‌شود اقدام کرد که یکی از بهترین آن ثبت سفارش از طریق سایت رایبد خاویار است، و مجموعه ما یک ویژگی جدیدی هم در اختیار مشتریان قرار داده ، که خریدار می تواند به بخش فروشگاه در سایت مراجعه کند و آنجا اول خاویار مورد نظر خود را انتخاب و بعد به راحتی محصول خود را ثبت کرده. همچنین از طریق شماره های موجود در سایت یا ارسال پیام هم  می‌توانید خاویار خود را خریداری کنید.

روش دوم برای خرید حضوری می باشد که شما یا به دفتر مرکزی ما در استان گیلان یا نمایندگی های موجود در استان های کشور عزیزمان مراجعه خواهید کرد برای آگاهی آدرس و شماره تماس میتوانید به سایت رایبد خاویار مراجعه کنید. برای آگاهی بیشتر نیز با ما در ارتباط باشید، مشاورین ما 24 ساعت پاسخگو سوالات شما خواهند بود.

فروش انواع خاویار در سراسر ایران|خرید از نمایندگی

خاویار ایرانی به دلیل کیفیت بالایی که دارد  مرغوبیت آن حرف اول را در سراسر دنیا می زند و فروش بالایی نسبت به بقیه دارد. فروش خاویار در ایران نیز بالا می باشد و افراد خاصی آن را در سراسر ایران از ما خریداری خواهند کرد که مشتریان دائمی ما می باشند. مرکز معتبر رایبد خاویار به دلیل اعتبار بالایی که دارد یکی از پر فروش ترین فروشگاه ایران است و بین افراد شناخته شده می باشد. ما هر سال شاهد افزایش خرید داخلی و صادراتی انواع خاویار های با کیفیت ایرانی هستیم.خاویار های ما از نظر مرغوبیت درجه یک و از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد. برای خرید حضوری شما متقاضیان هم کی توانید به دفتر مرکزی ما و یا به نمایندگی های موجود مراجعه کنید و خاویار خود را در اختیار داشته باشید.

قیمت خاویار درجه یک ایرانی برای خرید

نرخ خاویار در کل جهان ثابت نیست و در حال تغییر کردن می باشد. خاویار چون از ارزش غذایی بالایی برخوردار است قیمت بالایی نیز دارد و افراد خاصی آن را خریداری می‌کنند که بیشتر کشور های اروپایی و شرق آسیا هستند.کیفیت خاویار ایرانی بالا می باشد و طعم بی نظیر آن بین افراد بسیار محبوب است. برای خرید خاویار اصل ایرانی می توانید به ما مجموعه بزرگ رایبد خاویار مراجعه کنید و خاویار مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید. همچنین لیست قیمت انواع خاویار های ایرانی را می توانید در سایت معتبر ما مشاهده نمایید.

لیست انواع خاویار

لیست قیمت روز خاویار برای خریداران

در سراسر دنیا نرخ خاویار ثابت نیست و در حال افزایش یا کاهش یافتن می باشد.یکی از دلایل گران بودن خاویار ارزش بالای آن است که خاویار یک خوراکی گران قیمت محسوب می‌شود. همانطور که می دانید خاویار در فروشگاه رایبد با بهترین قیمت به فروش می رسد که پر فروش ترین آن وزن 50 گرم است و مشتریان زیادی در کشور ایران و کشور های خارجی دارد. برای آگاهی بیشتر می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشد و کسب اطلاعات کنید تا خاویار مرغوب و یا قیمت مناسب در اختیار داشته باشید.

خاویار بری امپریال

وزن های بسته‌بندی خاویار

وزن های بسته‌بندی خاویار از 25 گرم تا 125 گرم موجود است.

نوع بسته‌بندی خاویار

نوع بسته‌بندی خاویار شیشه و قوطی فلزی می باشد.

black friday banner 26 copy 2 1

خاویار بلوگا امپریال تاپ

لیست انواع خاویار های ایرانی در مراکز فروش موجود می باشد. خاویار های ایران با توجه به مشخصات منحصربه فردی که دارند به ۴ گروه تقسیم […]

وزن های بسته‌بندی خاویار

وزن های بسته‌بندی خاویار از 25 گرم تا 125 گرم موجود است.

نوع بسته‌بندی خاویار

نوع بسته‌بندی خاویار شیشه و قوطی فلزی می باشد.

لیست انواع خاویار های ایرانی

لیست انواع خاویار های ایرانی در مراکز فروش موجود می باشد. خاویار های ایران با توجه به مشخصات منحصربه فردی که دارند به ۴ گروه تقسیم […]

وزن های بسته‌بندی خاویار

وزن های بسته‌بندی خاویار از 25 گرم تا 125 گرم موجود است.

نوع بسته‌بندی خاویار

نوع بسته‌بندی خاویار شیشه و قوطی فلزی می باشد.

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.