مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار
محصولات با کیفیت با بهترین قیمت
قیمت خاویار بلوگا ۱۴۰۳ | انواع خاویار بلوگا
قیمت خاویار بلوگا ۱۴۰۳ | انواع خاویار بلوگا

ارسال رایگان و تضمین شده به سراسر کشور

قیمت خاویار بلوگا ۱۴۰۳ | انواع خاویار بلوگا

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
قیمت خاویار بلوگا ۱۴۰۳

فروش خاویار بلوگا در سال جدید

خاویار بلوگا ایرانی را تمام طرفداران خاویار در سراسر دنیا می شناسند و قیمت خاویار بلوگا ۱۴۰۳ مناسب با کیفیت آن در بازار است. همه ساله خاویار اصل ایرانی با افزایش قیمتی که دچار می شود، روند فروش بیشتری نیز در بازار دارد. انواع خاویار بلوگا ایرانی در بازار فروش داخلی و بازار صادرات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب موجود هستند. برای آشنایی با روند فروش خاویار بلوگا و قیمت آن در سال جدید می توانید به مرکز فروش اینترنتی و حضوری مجموعه رایبد مراجعه و مشاوره دریافت کنید.

محبوبیت خاویار بلوگا

یکی از خاویار هایی که در ایران روند بالایی در تولید و فروش دارد، خاویار بلوگاست. این نوع خاویار در سه دسته درجه بندی می شود. خاویار بلوگا در بین افراد محبوب است و دلیل این محبوبیت مربوط به کیفیت، ویژگی های ظاهری و ارزش غذایی این محصول می باشد. خاویار بلوگا با مرغوبیت بالایی که دارد در درجه اول به عنوان خاویار بلوگا امپریال تاپ در بازار فروش در اختیار مشتریان می باشد. این نوع از خاویار با اینکه قیمت بالایی از دیگر نوع دارد ولی همچنان خریداران زیادی نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از کیفیت این محصول و آخرین نرخ قیمت خاویار بلوگا ۱۴۰۳ می توانید با مشاورین ما، ارتباط برقرار کنید.

قیمت خاویار بلوگا ۱۴۰۳

خاویار بلوگا از پر فروش ترین نوع خاویار تولید شده و موجود در بازار است که نسبت به دیگر انواع خاویار ها قیمت بالا تری نیز دارد. این خاویار در طیف رنگی متفاوت و با مشخصات منحصر به فرد وارد بازار می شوند که معمولا خواهان رنگ تیره این نوع خاویار بیشتر و آمار فروش بالاتری نیز دارد. قیمت خاویار بلوگا ۱۴۰۳ با توجه به افزایش نرخ محصولات و همچنین روند تولید دچار افزایش چند درصدی شده. در فهرست زیر انواع خاویار بلوگا موجود در فروشگاه با وزن ۵۰ گرم و قیمت های روز را می توانید مشاهده کنید:

  • خاویار بلوگا امپریال تاپ: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
  • خاویار بلوگا امپریال: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • خاویار بلوگا رویال: ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

قیمت ۵۰ گرم خاویار ایرانی در بهار ۱۴۰۳

همانطور که می دانید خاویار بلوگا یکی از پرطرفدار ترین خاویار های موجود در سراسر دنیاست که رنگ جذاب و خاکستری ای دارد. همچنین طعم آن منحصربه فرد و تکرار نشدنی ست. هر نوع از خاویار تولید شده در وزن های مختلف بسته‌بندی برای خرید خاویار در اختیار شما موجود هستند. لیست قیمت انواع خاویار اصل و مرغوب ایرانی با بسته‌بندی های گرمی متفاوت در فروشگاه رایبد:

قیمت 50 گرم بلوگا

انواع خاویار بلوگا اصل ایرانی

خاویار بلوگا استحصال شده از فیل ماهی هاست و به عنوان بهترین و پرطرفدار ترین خاویار پرورشی و تولید شده ایرانی در دنیا شناخته شده می باشد. این نوع از خاویار مشخصات منحصر به فردی را دارد که با قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت آن، در حال عرضه می باشد. خاویار بلوگا از از نظر رنگ، سایز دانه ها و کیفیت درجه بندی می شوند.

یعنی هر چقدر دانه های خاویار بزرگ تر و طیف رنگی یکدستی داشته باشد، در بالاترین درجه است. نرخ گذاری قیمت انواع خاویار بلوگا ۱۴۰۳ نیز مربوط به نوع خاویار می باشد. همچنین کیفیت خاویار که مربوط به طعم آن است. با توجه به این سه مورد خاویار بلوگا تقسیم بندی شده و در این فروشگاه موجود اند:

  • خاویار بلوگا امپریال تاپ
  • خاویار بلوگا امپریال
  • خاویار بلوگا رویال

چگونه خاویار بلوگا را بشناسیم!

هر نوع از خاویار ایرانی ویژگی و مشخصات مخصوص به خود را دارند که نسبت به یکدیگر متفاوت اند. انواع خاویار بلوگا در برابر دیگر انواع خاویار موجود در بازار ایران بسیار پرطرفدار و محبوب است. این نوع از خاویار در بازار فروش جهانی نیز بین مشتریان و طرفداران خارجی نیز پرفروش هستند. برای نمونه می توانید مشخصات خاویار بلوگا را در فهرست زیر مشاهده کنید:

  • خاویار بلوگا بزرگ ترین سایز را دارد که بین ۲٫۷ تا ۳٫۵ میلی متر
  • طیف رنگی موجود در بلوگا: خاکستری و زیتونی
  • طعم لذیذ و گردویی
  • ارزش غذایی بالا

مشخصات بسته‌بندی خاویار بلوگا اصل

خاویار بلوگا با بسته‌بندی های گرمی و کیلویی در بازار فروش موجود هستند. برای شناخت خاویار بلوگا اصل ایرانی مشخصه هایی هستند که به شما کمک می کند به راحتی بتوانید خاویار اصل را شناسایی و خریداری کنید. خاویار اصل در قوطی های دزردن و یا شیشه ای قرار می گیرند و با کاغذ لفافه و سرب بسته‌بندی می شوند. مواردی نیز بر روی لیبل بسته‌بندی نوشته می شود که شامل فهرست زیر است:

  • اسم محصول
  • اسم شرکت تولیدکننده
  • نوع محصول
  • تاریخ انقضا
  • درج کد دامپزشکی

بسته‌بندی و ارسال با حفظ کیفیت خاویار

بعد از ثبت سفارش مشتریان محصول مورد نظر برای ارسال آماده سازی می شود. در مراکز معتبر برای آماده سازی و ارسال محصولات مخصوصا در فصل گرما مهم ترین امر برای حفظ نگهداری کیفیت خاویار، قرار دادن قوطی های سفارشی در جعبه های یونولیت به همراه یخ های ژله ایست که دما و سرما تا جای ممکن تامین شود. با این کار زمانی که خاویار به دست شما رسید قطعا سفارش با کیفیت اولیه و بدون هیچگونه خرابی می باشد.

چگونه خاویار را نگهداری کنیم؟

برای نگهداری خاویار در مراکز فروش از یخچال های مخصوص استفاده می شود که دمای مناسبی دارند. شما نیز بعد از خرید می توانید خاویار را با همان قوطی در یخچال معمولی بگذارید. ولی لازم است از قالب های یخی استفاده و در کنار خاویار قرار بگیرد. لازم بذکر است که خاویار نباید فیریز شود و دمای مناسب نگهداری بین ۳+ تا ۳- است. اگر خاویار را در فریزر بگذارد دچار سرمای شدید می شود و یخ میبندد که باعث از دست دادن کیفیت می شود.

 

مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند. کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است.